جمعه سی و یکم فروردین ماه

سرطلایی های ایران دنبال آقای گلی لیگ قهرمانان

لیگ قهرمانان آسیا در روزهای اولیه خود قرار دارد و ۴ تیم ایرانی حاضر در این مسابقات نتایج قابل قبولی را کسب کرده‌اند. هیچیک از ۴ تیم ایرانی هنوز شکستی متحمل نشده‌اند و تراکتور تنها تیمی است که هنوز طعم پیروزی را نچشیده و در هر دو بازی مقابل حریفان خود متوقف شده است.

در حال حاضر ۵ بازیکن با ۲ گل در صدر جدول گلزنان برتر این مسابقات هستند که ۴ نفر از آنها از ۴ تیم ایرانی حاضر در این مسابقات هستند و تنها غریبه حاضر در بین آنها، عمر سوما مهاجم تیم الاهلی عربستان است.

مهدی قایدی از استقلال، «لوسیانو پریه‌را» از فولاد، شهریار مغانلو از پرسپولیس و محمد عباس زاده از تراکتور ۴ بازیکن ایرانی هستند که هر کدام با ۲ گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان این فصل از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند. این در حالی است که استقلال یک بازی و دیگر تیم‌های ایرانی ۲ بازی در این مسابقات انجام داده‌اند و مهاجمان استقلال به ویژه مهدی قایدی این فرصت را دارند تا بر تعداد گلهای خود اضافه کنند. اما آنچه که در این برهه برای ما و همه دوستداران ورزش اولویت دارد، توفیق کارهای گروهی و کسب نتایج تیمی نمایندگان فوتبال ما در لیگ قهرمانان است و این نکته ای بسیار ظریف و حساس است که نباید از ذهنیت فوتبالیست های ایرانی خارج شود.