شنبه یکم اردیبهشت ماه

مترجم الکنو کرونا گرفت!

مترجم ایرانی تبار الکنو نیامده کرونایی شد.

مانلی کسرایی که شانه به شانه الکنو وارد کشور ما شده است در نخستین تستی که از وی گرفته شد مبتلا به کرونا است و اگر تست دوم او هم مثبت باشد فدراسیون ناچار است که یک مترجم روسی استخدام کند! این در حالی است که توتولو دستیار سرشناس ایتالیایی الکنو که همسر روسی دارد هردو زبان انگلیسی و روسی را به خوبی می داند و مربیان ایرانی تندروان و اکبری هم با زبان انگلیسی آشنایی کامل دارد با این وضع خداکند که خود الکنو آلوده نشده باشد. که در آن صورت دیگر وقت برای انتخاب سرمربی نخواهیم داشت!

الکنو در نخستین روز حضورش نشان داد که جذبه لازمه را برای هدایت تیم دارد هرچند هنوز معروف ، موسوی و عبادی پور وارد اردو نشده اند الکنو دیروز تمرینات تیم ملی نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد به طور مثال به میثم صالحی و پوریا ولی اصلاحاتی را در زمینه استفاده از دست مدافعان و ضربه زدن به توپ یاد آورشد.

این در حالی است که توتولو دستیار ایتالیایی سرمربی که زودتر از الکنو وارد ایران شده است با سیستم و تمرینات پیش بینی شده  ثابت کرد که اطلاعات خوبی از تیم ایران دارد و بر مبنای توانمندی های تکنیکی و فردی بازیکنان ایرانی تمریناتی را پیاده می کند.

پیمان اکبری ، محمدرضا تندروان ، عظیم جزیده ، داود مقبلی و ... تمرینات تیم ملی حضور دارند حالا تا زمان اعزام تیم به ریمینی ایتالیا و لیگ ملت های جهان کدامین بازیکنان و مربیان در اردو ها تاب می آورند و توجه مردی جدی را به نام الکنو را جلب می کنند منتظر می مانیم

نویسنده: جمشید حمیدی