جمعه دهم فروردین ماه

آمار خوب فرهاد؛ 6 بازی، 5 برد و فقط یک تساوی!

استقلال بعد از سرمربیگری فرهاد مجیدی فوق العاده نتیجه گرفته است.

 بعد از کنار رفتن محمود فکری از هدایت استقلال و حضور فرهاد مجیدی در راس کادرفنی این تیم هواداران آبی انتظار ایجاد تغییر و نتیجه گیری بهتر داشتند. از زمان حضور مجیدی هم تغییرات مثبتی در استقلال ایجاد شده و البته تیم از نظر نتیجه گیری عملکرد بی نظیری داشته است.

مجیدی از هفته هفدهم و در مصاف با فولاد خوزستان به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال نشست. مسابقه ای که با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید. بعد از آن استقلال در جام حذفی پیکان را دو بر یک و در لیگ برتر ماشین سازی را 2 بر صفر شکست داد. بازی بعدی استقلال با هدایت مجیدی دوباره با پیکان اینبار در لیگ برتر بود که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سپس آبی ها وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شدند و در دو مسابقه حساس و سخت خود مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق 8 گل زدند و دو برد دلچسب دیگر را به دست آوردند.

به عبارت بهتر مجیدی از زمان بازگشت به استقلال در 6 بازی هدایت این تیم را برعهده داشته که 5 پیروزی و یک تساوی حاصل کار او بوده است. نتایجی که برای آبی ها تا اینجای کار عالی به نظر می رسد ونوید روزهای خوشی را برای مجیدی و آبی های پایتخت نشین می دهد.

حامد قاسمی عارف