جمعه دهم فروردین ماه
اورامان در اندیشه قهرمانی لیگ ترکیه

امانی: هندبال ایران مربی تراز اول می خواهد

لژیونر هندبال ایران در تیم اورامان اسپور لیگ هندبال ترکیه نتیجه گرفتن در بازی های قهرمانی آسیا را منوط به استخدام یک مربی خارجی و تراز اول و برپایی اردوهای مداوم و با کیفیت بالا دانست.

فرزاد امانی با اشاره به میزبانی ایران در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا گفت: این میزبانی یک فرصت طلایی برای هندبال ایران است و امیدوارم ایران بتواند با عملکرد خوب در این مسابقات، سهمیه مسابقات جهانی را کسب کند. مطمئنم هندبال ایران با برخورداری از لژیونرها و بازیکن های خوبی که در این عرصه دارد، می تواند در جام جهانی هندبال بدرخشد.

وی ادامه داد: البته هندبال ایران برای دستیابی به یک نتیجه خوب در این رقابت ها به یک مربی خارجی و تراز اول دنیا و برگزاری اردوهای پی در پی و با کیفیت بالا نیاز دارد.

لژیونر هندبال تیم اورامان اسپور در ادامه با اشاره به بازی های تیم خود نیز گفت: در جدول رده بندی لیگ هندبال ترکیه با ۴ امتیاز اختلاف در رده اول هستیم. در حال حاضرپیش بینی می کنم تا پایان فصل ۱۰۰ درصد جزو ۳ تیم اول باشیم و البته تلاش می کنیم که قهرمان این فصل رقابت های لیگ هندبال ترکیه شویم.

امانی با بیان اینکه لیگ هندبال ترکیه 20 اردیبهشت سال جاری به اتمام می رسد، افزود: خدا را شکر جزو بازیکنان کلیدی تیم اورامان اسپور در این فصل بودم و به همین خاطر از عملکرد خودم در این فصل بسیار راضی ام.

وی در خصوص بازی و تمرین کردن در شرایط شیوع کرونا در ترکیه نیز گفت: با شیوع بیشتر ویروس کرونا در ترکیه در حال حاضر سالن های بدنسازی و ورزشی بسته هستند اما خداروشکر این شرایط برای تیم های ورزشی مشکلی ایجاد نکرده است. تیم اورامان اسپور در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برد و  تمرینات تیم بصورت منظم برگزار می شود.