جمعه سی و یکم فروردین ماه

کارخانه: تجربیاتم را در اختیار عطایی می گذارم

آقای عطایی چند روز پیش با من صحبت کرد و پیشنهاد مشاور فنی را به بنده داد و من هم به این نتیجه رسیدم که باید تجربیات در اختیار مربیان جوان بگذارم.

 

مصطفی کارخانه مشاور فنی تیم والیبال جوانان ایران. این خبر در شرایطی انتشار پیدا کرد که کارخانه در گفت و گو با البرز ورزشی اظهار داشت که آقای عطایی چند روز پیش با من صحبت کرد و پیشنهاد مشاور فنی را به بنده داد و من هم به این نتیجه رسیدم که باید تجربیات در اختیار مربیان جوان بگذارم. عطایی مربی فهیم و باقابلیت است که اکنون به مرز پختگی رسیده و منافع ملی حکم می کند که امثال من با 40 سال پیشینه مربیگری کنار ایشان قرار بگیریم.

کارخانه افزود: من 4 قهرمان جوانان آسیا شدم و یک بار با جوانان به مقام سوم جهان دست پیدا کردم و خوشحال می شوم که بتوانم همه این تدارک را هزینه والیبال و مربیان جوان کشورمان بکنم.

کارخانه درباره شایعه حضورش در لیگ برتر باشگاه کشور گفت: چنین اندیشه ای در سر دارم و با اینکه برای بستن تیم دیر شده است اما مطمئن باشید که امسال یا سال آینده با یک تیم لیگ برتری تهران وارد گود خواهم شد. فردا جلسه ای در دفتر آقای داورزنی خواهیم داشت تا با حضور اعضای کمیته فنی درباره نحوه همکاری با آقای عطایی و تیم داری خودم رایزنی کنیم.

مربی با تجربه والیبال ایران در پایان از رسانه ها و نویسندگان والیبال تشکر کرد که طی این همه سال ها حامی وی و مربیانی چون بهروز عطایی بوده اند و نقش مهمی در پیشرفت مربیان ایرانی داشته اند.

نویسنده: جمشید حمیدی