جمعه دهم فروردین ماه

حیدری: ورزشگاه کارگران به یک کمپ مجهز برای ورزش کشور تبدیل خواهد شد

کار بازسازی و نوسازی بخش های مخلف مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی به روزهای پایانی خود رسیده است و به همین منظور مدیرکل امور ورزشی در بازدید از این مجموعه در جریان روند لحظه به لحظه بازسازی این مجموعه کهن و قدیمی که یکی از مجهزترین و اولین ورزش گاههای کشور است قرار گرفت.

در این بازدید که فرزاد حیدری مدیر کل امور ورزشی به همراه احمد اسناوندی معاون اداره کل و یاسر حیدری کارشناس اداره کل ورزشی حضور داشتند حامد حاجی پور رییس ورزشگاه معتمدی آخرین وضعیت بازسازی مجموعه را در اختیار مدیرکل ورزش کارگران قرار داد.

مدیرکل ورزش کارگری پس از بازدی از سالن رزمی که به صورت تخصصی و به عنوان اولین سالن تخصصی رزمی درحال آماده شدن است گفت: این سالن به اذعان کارشناسان و ریاست فدراسیون رزمی اولین و تخصصی ترین مجموعه برای ورزش های رزمی است که هم به لحاظ فنی و هم زیبایی شناختی بسیار خوب و در حد استانداردهای جهانی تجهیز شده است.

وی به تکمیل چمن مصنوعی زمین فوتبال ورزشگاه معتمدی اشاره کرد و گفت: یقینا با افتتاح این زمین شاهد برگزاری مسابقات متعدد نوجوانان و جوانان و همچنین تشکیل آکادمی های فوتبال مجهز برای کارگران و خانواده ها خواهیم بود و می تواند محلی برای اردوی تیم های باشگاهی لیگ برتر و لیگ دسته اول باشد.

حیدری گفت: کمتر مجموعه ای در تهران وجود دارد که همه امکانات اردویی مثل زمین چمن -خوابگاه - استخر -سالن بدنسازی -غذاخوری -فضای باز و فضای سبز و نزدیکی به ترمینال - فر ودگاه- راه آهن و مترو و همه مضایای یک کمپ تمرینی را داشته باشد و به لطف خدا و کمک های جناب وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ورزشگاه معتمدی با تکمیل بازسازی بخش های باقیمانده به یک کمپ مجهر تبدیل خواهد شد تا در کنار استفاده مطلوب جامعه هدف بتوانیم در اختیار باشگاههای مختلف هم قرار دهیم و منبع درآمدی هم برای مجموعه معتمدی از این طریق بوجود خواهد آمد.

شایان ذکر است که کار بازسازی بخش هایی مثل موتور خانه -زمین فوتبال -سالن شماره یک و قدیمی ترین سالن ورزشی و مجهز چند منظوره -خوابگاه -سالن کشتی -سالن مخصوص ورزش های ایروبیک و بدنسازی و ..، سالن رزمی با دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از دیماه سال گذشته آغاز شد و به زودی تکمیل و آماده بهره برداری خواهد شد.