جمعه دهم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال …

امروز هم نگاهی به اخبار ریز و درشت فوتبال داریم که در خلال آنها برخی نکات قابل تعمق بیشتر جلب توجه می کند.

رئیس حراست فدراسیون گفت: در رابطه با پدیده شرط بندی در فوتبال پرونده زیادی تاکنون جمع آوری شده است که انها را تحویل مقامات قضایی داده ایم.به زودی شاهد اتفاقات بزرگی در برخورد با این معضل و دلالها خواهید بود. چه خبر خوبی؛ باید دید و تعریف کرد.

تعریف وتمجید  برانکو از علی کریمی

برانکو که در حال حاضر سر مربی تیم ملی عمان است،در اقدامی به ستایش از علی کریمی پرداخت وگفت: لقب جادوگر فوتبال به حق برازنده علی کریمی است. اگر کریمی دربرزیل متولد می شد، با توجه به تکنیک منحصر بفردش، تا به امروز موفق به دریافت دو توپ طلا از فیفا می شد. کریمی یک استثنا است. قدرت حمل توپ، ارسال پاس گل و قدرت دریبلینگ، از کریمی به حق یک جادوگر در فوتبال ساخته است.

حمیداوی:لیگ را تعطیل کنید!
حمیداوی مدیرعامل باشگاه ومالک باشگاه شهر خودرو ،همچنان مخالف شروع لیگ است.
وی اعتقاد دارد زیرساختهای بهداشتی فوتبال ما مانند بوندسلیگا نیست، خطر در کمین است ودر این وضعیت صلاح نمی دانم که لیگ نیمه کاره راه اندازی شود. پرسپولیس را به عنوان تیم قهرمان معرفی کنید وچهار تیم اول تا چهارم  سهمیه آسیایی معرفی شوند چون درصورت بروز هر حادثه ای هیچکس مسئولیت قبول نخواهد کرد.

ضرغامی: نمی دانم چرا عادل حذف شد؟

ضرغامی رئیس سابق صداوسیما درخصوص حذف عادل فردوسی پور از تلویزیون می گوید: در زمان ریاست بنده در صدا وسیما برنامه عادل از موفقترین برنامه ها به حساب آمد.عادل هم از کارآمدترین مجریان بود. اینکه چرا او از تلویزیون حذف شد نمی دانم. آنهایی که او را حذف کردند باید پاسخگو باشند اما می دانم که عادل پرستیژ دانشگاهی خودرا حفظ کرده است.

قلعه نوعی: تابع قانون هستم

امیر قلعه نوعی به کانال جمعیت هواداران فوتبال  گفته است، اگر قرار باشد عدم برگزاری بازیهای لیگ به صورت قانونی از سوی فدراسیون ویا سازمان لیگ برچیده و فلان تیم قهرمان شود، اعتقاد دارم باید از قانون تمکین کرد.

سعادتمند حقوق ۱۳/۵ میلیون تومانی اش را پس داد

با توجه به رونمایی از حقوق ۱۳/۵ میلیونی سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال که مجلس به آن واکنش نشان داد وی حقوق خودرا به باشگاه بازگرداند.
سعادتمند اعلام کرد،هر چه قانون بگوید اطاعت خواهد شد،چون در برابر قانون گردنی باریکتر از مو دارم. واقعا که چه حقوق های خوبی به مدیران ورزش ما پرداخت می شود. ماحصل کار آنها چیست؟