پنجشنبه نهم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال(۲)...

پرسپولیس و استقلال؛ خبرهای حاشیه ای و خواندنی در این بخش به دو سه نکته ساری و جاری در تیم های سرخابی توجه کنید.

منزوی: کار کردن با این شرایط مشکل است

کامران منزوی دیگر با استقلال نخواهد بود.
عضو هئیت مدیره سابق باشگاه استقلال که روز سه شنبه بعنوان اخرین حضورش در جمع اعضای هئیت مدیره شرکت کرده بود،پس از خروج از این جلسه عنوان کرد،متاسفانه چیزی بعنوان زیر ساخت وجود ندارد. هر مدیر عاملی در این شرایط وارد باشگاه استقلال شود با سقوط درون چاه نابود خواهد شد.
منزوی اشاره داشت، برای آخرین بار در جلسه هئیت مدیره شرکت  واعلام کردم، دیگر مرا درجمع خود نخواهید دید،چون با این شرایط کار کردن مشکل است.

پرونده پرسپولیس واستقلال در قوه قضایه

پرونده تحقیق وتفحص از دو باشگاه پرسپولیس واستقلال که در مجلس  قرار داشت، به پیشنهاد نمایندگان به قوه قضایه ارسال شد تا بحث حقوقی این پرونده در ان مکان دنبال شود.باتوجه به این موضوع به زودی شاهد رفت وامدهای پر تعداد مدیران سابق تا به امروز در قوه قضایه خواهیم بود.

شجاع خلیل زاده: ثابت خواهیم کرد

شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که از بابت شروع مجدد لیگ خوشحال بنظر می رسد، به همکار ما گفت: تصمیم درستی گرفته شده است. شروع مجدد بازیها  بازگشت نشاط به جامعه  را تلقی خواهد کرد. بروبچه های تیم پرسپولیس عزم خود را جزم کرده اند تا در میدان عمل واقعیت ها را ثابت کنند. ما در شروع بازیها نشان خواهیم داد که قهرمانی حق پرسپولیس است.

عبور استقلالی ها از تست کرونا

اعضای تیم فوتبال استقلال با حضور در مجموعه انقلاب،تست کرونا دادند.
بازیکنان استقلال به اتفاق کادر فنی وسرپرستی در این تست گیری شرکت کردند.

گل محمدی:نادری باید بماند

یحیی گل محمدی سر مربی تیم پرسپولیس به مدیران باشگاه اطلاع داده است،حفظ محمد نادری از ضروریات است و باید با او به توافق رسید. آیا خواسته آقا یحی برآورده می شود؟