چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

رئیس جدید انجمن دوومیدانی ناشنوایان معرفی شد

رئیس جدید انجمن دوومیدانی فدراسیون ناشنوایان انتخاب و معرفی شد.

امروز در فدراسیون ورزش های ناشنوایان دکتر مهران تیشه گران؛ ضمن تقدیر از اعضا قبلی انجمن دوومیدانی احمد صاحبی را به عنوان ریئس انجمن دوومیدانی ناشنوایان ایران  معرفی کرد. بر این اساس  روح الله گلستانی جم به عنوان مشاور امور فنی و سر مربی تیم های  ملی،  جواد خسرو شیری نیز  به سمت دبیر انجمن منصوب شدند. در مراسم معرفی اعضای جدید انجمن دوومیدانی ناشنوایان دکتر تیشه گران ریاست فدراسیون اظهار داشت:  نظر به اهمیت دوومیدانی  نگاه خاص  فدراسیون دارد.

 صاحبی نیز گفت آمده ام تا چون ٨ سال دبیری و حضور موفق در فدرسیون تیر و کمان کار و برنامه های هدفمند داشته باشم و از مشاوره آقای گلستانی و بکار گیری دلسوزان در سراسر کشور دنبال نتیجه‌هستم.

روح الله گلستانی جم مشاوره فنی و سر مربی تیم های ملی بیان داشت:  برنامه های هدفمند داریم و از مربیان دلسوز  در جهت حفظ و حمایت چهره های درخشان در جوان کردن نفرات دوومیدانی تیم ملی و پشتیبانی خواهیم کرد.

 گلستانی هم در این باره گفت: انتخاب مربیان در انجمن با نظر کادر فنی خواهد بود و تشخیص آنکه ورزشکاران بانوان و آقایان با کدام مربی کمک در ارتقا رکورد ورزشکاران تمرین کنند  با نظر سر مربی در امور فنی صورت می گیرد.