شنبه یکم اردیبهشت ماه
پینگ پونگ سهمیه المپیک

نوشاد به نیما می پیوندد؟

نیما عالمیان پینگ پنگ باز بابلی تیم ایران در مسابقات کسب سهمیه قطر با شکست دادن بازیکن ازبکستانی در فینال مسابقات المپیکی شد اما برادر بزرگتر وی نوشاد که در رقابتهای آسیایی مغلوب نیما شد یکی از شانس های المپیکی شدن ایران است.

جمیل لطف الله نسبی مربی تیم ملی پینگ پنگ دراین باره به البرز ورزشی می گوید: نوشاد در حال حاضر رنکینگ 11 المپیکی شدن را دارد او اگر در همین جایگاه بماند به المپیک حواهد رفت فدراسیون جهانی پینگ پنگ برای تکمیل شرکت کننده های این رشته 11 جای خالی در اختیار دارد اما یکی از مشکلات سرراه نوشاد عالمیان تعداد زیاد شرکت کننده ها برای گرفتن جواز بازی های 2021 است 86 نفر در لیست انتظار به سر می برند.

لطف الله نسبی می افزاید: تا سه روز دیگر با روشن شدن تکلیف مسابقات میکس دوبل سرنوشت صعود نوشا عالمیان هم روشن می شود.

مربی تیم ملی درباره برنامه های پیش روی این رشته گفت: قرار است اردو هایی را به صورت رف و برگشت با تیم ملی مجارستان برگزار کنیم  ضمن اینکه  شرکت در اردوی تمرینی کشور سوئد هم جزو برنامه های فدراسیون پینگ پنگ است.

لطف الله نسبی با اشاره به حضور برادران عالمیان در لیگ با کیفیت فرانسه می افزاید امیرحسین هدایی در مجارستان و امیررضا عباسی در لیگ اتریش بازی می کنند این جوان ها پشتوانه های بسیار برای تیم ملی کشور ما به شمار می آیند.

گفت و گو: شهریار همت یار