چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
پیش به سوی ریمینی ایتالیا

اکبری: شخصیت و قاطعیت آلکنو کم نظیر است

تمرینات تیم ملی با نظم و دیسیپلین بی نظیر ادامه دارد و بازیکنان همه با انگیزه در خدمت اهداف والیبال ملی هستند.

پیمان اکبری دستیار آلکنو در تیم ملی والیبال می گوید: برنامه ریزی بسیار خوبی از سوی آقای آلکنو انجام شده و وی با دستیاری ایتالیایی اش توتولو دو طرز فکر را با دو سبک متفاوت هماهنگ ساختند و این شیوه کمک بسیار خوبی برای بازیکنان ماست که در فضایی متفاوت تمرین می کنند. وی افزود از روز شنبه که سعید معروف، جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به اردو پیوسته اند، معروف با نظر کادرفنی به صورت انفرادی زیر نظر مربی بدنساز تمرین می کند و فکر می کنم از روز شنبه خودش را به تمرینات تاکتیکی و گروهی تیم برساند. در این بین نگرانی آسیب دیدگی و مبارزه با ویروس کرونا هم وجود دارد که خوشبختانه با اقدامات سرپرست تیم ملی بازیکنان همه به هتل آکادمی منتقل شدند تا ریسک ابتلا به کرونا به حداقل برسد.

اکبری درباره تفاوت آلکنو با سایر مربیانی که به ایران آمده اند، می گوید: البته هر کدام سبک خاص خودشان را دارند. تفاوت آنها بیشتر در چینش تمرینات و طرز تفکری است که مربیان دارند وگرنه اصل کار والیبال در بین همه مربیان یکسان است.

وی درباره اعزام تیم به لیگ جهانی و شهر ریمینی ایتالیا می گوید: در حال حاضر 19 بازیکن در اردو به سر می برند و با افزوده شدن سید موسوی، میلادی عبادی پور و امیرحسین توخته در نهایت تیم با 18 بازیکن به ایتالیا خواهد رفت و اینکه با کدام بازیکن بستگی به انتخاب نهایی آقای آلکنو دارد.

مربی بزرگی که رزومه بسیار خوبی دارد و همه بازیکنان ایشان را به درستی پذیرفتند.

گفت و گو: جمشید حمیدی