سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

بازیکنان جدید بسکتبال جوانان از اسپانیا و کانادا می آیند

مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم بسکتبال جوانان ایران در شرایطی در باشگاه کاله بابل آغاز می شود که قرار است دو بازیکن ایرانی تبار از اروپا به جمع بچه های ایران بپیوندد.

متین ملک بازیکن پست یک که در اسپانیا بازی می کند ایرانی تباری است که در کشور انگلیس به دنیا آمده و تمایل خود را برای حضور در تیم جوانان ایران اعلام کرده است از سوی دیگر پارسا شکراللهی بازیکن پس پنج که عضو تیم منتخب دبیرستان های کشور کانادا است نیز به طور مکتوب برای بازی در تیم ملی کشور پدری اش اعلام آمادگی کرده است این بازیکنان درصورتی که مورد قبول فنی سرمربی تیم ایران قرار گیرند در مسابقات جهانی لتونی حضور خواهند یافت.

رضا نوری سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران در این باره به البرز ورزشی گفت:  فیلم بازی های متین ملک را دیده ام و از آنجایی که هردو بازیکن با هزینه شخصی برای تست شدن به کشور ما می آیند از حضور آنها استقبال خواهیم کرد.

نوری افزود: مسابقات بسکتبال جوانان جهان از روز 12 تیر ماه آغاز خواهد شد و ما از روز 31 اردیبهشت ماه اردوی دراز مدتی را در بابل آغاز خواهیم کرد و طی این مدت با تیم ملی بزرگسالان و تیم اصفهان دیدار تدارکاتی خواهیم داشت.

نویسنده: ج_دوستدار