شنبه یکم اردیبهشت ماه

شاکری: امید در دل جوانان جوانه زد

علی شاکری کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد که سابقه قهرمانی در استان تهران را هم دارد برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با حریفان صاحب نامی چون امیرحسین مقصودی قهرمان امیدهای جهان، امیر محمدیزدانی و... رقابت خواهد کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی در خصوص طرح جدید انتخابی تیم ملی گفت: تصمیم بسیار خوبی است؛ چون دیگر در حق هیچکس ظلم نمی شود و کشتی گیران از طریق رقابت مستقیم به حق واقعی خود دست می یابند و این جای خوشحالی دارد. فکر می کنم با اجرایی شدن این طرح امید در دل کشتی گیران جوان زنده می شود.

شاکری که از شاگردان محسن کاوه است، ادامه داد: علیرضا دبیر از زمان انتصابش به عنوان ریاست فدراسیون، در قدم اول چرخه درآمدزایی را در کشتی به راه انداخته و در قدم دوم طرح جدید برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی را مطرح ساخته که با این کار امید را به جامعه کشتی و کشتی گیران باز می گرداند.

شاکری که در مسابقات انتخابی تیم ملی و در وزن 65 کیلوگرم شانس خود را امتحان خواهد کرد، گفت: برای رسیدن به دوبنده تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزم، با آنکه حریفان سرسختی چون امیرحسین مقصودی و امیرمحمد یزدانی را پیش روی خود می بینم، ولی اعتقاد دارم برای تحقق اهدافم باید خودم را محک بزنم.

وی اضافه کرد: در روزهای کرونایی به همراه چند تن از کشتی گیران در زمین خاکی تمرین کردم و به تمرینات بدنسازی پرداختم تا با آمادگی بهتری در مسابقات حضور پیدا کنم. امیدوارم قوانین جدید به مرحله اجرا گذاشته شود تا با انگیزه بالاتر تمریناتمان را پیگیری کنیم.

گفت و گو از: عباس اسماعیلی