پنجشنبه نهم فروردین ماه
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان؛

سرگی لیکولنکو: «ایران»، «سرود» و «پرچم» به جوانان ایرانی جرات برنده شدن می دهد

سرگی لیکولنکو، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان، «ایران»، «سرود» و «پرچم» را واژه های بزرگی برای بازیکنان ایرانی دانست که به بازیکنان تیم ملی جرات و غیرت بازی کردن و برنده شدن را می دهد.

سرگی لیکولنکو مربی 49 سال روس که به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال جوانان معرفی شد، در خصوص جلسه سرمربیان تیم های ملی پایه با رئیس فدراسیون که روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه از سوی فدراسیون برای هماهنگی برنامه های تیم های ملی در رده های پایه و عدم تداخل برگزاری اردوهای آماده سازی در سال جاری برگزار شد و مربیان تیم های هندبال سالنی و ساحلی پیشنهادهای خود را در این باره ارائه دادند تا در خصوص آن بحث و بررسی صورت گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته بعنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان در کنار بازیکنانی با استعداد و زحمتکشی بودم و زمانی که دور هم جمع شدیم متوجه شدم «ایران»، «سرود» و «پرچم» برای آنها واژه های بزرگی است که  به آنها جرات و غیرت بازی کردن و برنده شدن می دهد و به نظرم این امر مهمترین نکته برای یک تیم ملی است.

لیکولنکو درباره سرمربیگری تیم ملی جوانان نیز افزود: سال گذشته همراه با تیم ملی نوجوانان 5 اردو برگزار کردیم که آخرین و مهمترین آن تورنمنت یزد و بازی کنار تیم های ملی جوانان عراق، ازبکستان و منتخب یزد بود که بچه ها در این تورنمنت توانستند قابلیت خود را نشان دهند طوری که با اختلاف تیم های ملی عراق و ازبکستان را شکست دادند البته بخاطر اینکه بازی ها دوستانه بود، این برتری و پیروزی ها موید مطلب و نکته خاصی نیست اما می تواند امیدوارکننده باشد. در واقع نکته مهم بازیکن های نوجوانی بودند که کنار هم جمع شدند و برای ایران جنگیدند و حالا همین بازیکنان با من برای اهداف بزرگتر در تیم ملی هندبال جوانان ایران می جنگند.