شنبه یکم اردیبهشت ماه
صدر پس گرفته شد

العربی در نبود بازیکنان اصلی خود مقابل الدحیل تن به شکست داد

در ادامه رقابت های این فصل از لیگ هندبال ستارگان قطر تیم العربی که سعید برخورداری ملی پوش هندبال ایران را در اختیار دارد در هفته هفدهم این مسابقات به مصاف تیم سوم جدول یعنی الدحیل رفت که در یک دیدار نفسگیر و حساس یاران برخورداری علی رغم شروع عالی بازی را با نتیجه نزدیک ۲۶ بر ۲۸ به حریف خود واگذار کردند.

العربی با این شکست ۴۲ امتیاز به رده دوم جدول رسید و الدحیل نیز با برد امشب ۴۴ امتیازی شد و صدر را از العربی پس گرفت. سعید برخورداری در این دیدار به طول کامل ۶۰ دقیقه در چارچوب دروازه تیمش قرار گرفت و ۱۴ سیو به نام خود ثبت کرد اما مانع از شکست العربی نشد.

برخورداری پیرامون این بازی اظهارداشت؛ بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه در ادامه خستگی باعث شد که نتیجه را به حریف واگذار کنیم‌‌‌ دست کادر فنی روی نیمکت خالی بود تیم ما دو بازیکن مصدوم داشت و شب قبل بازی هم تست کرونا یکی از بازیکنان اصلیمان بازیکن صربستانی مثبت اعلام شد و همین اتفاف سبب  شد تا ما جمعاً با ده نفر در این مسابقه به میدان برویم.

برخورداری در پایان گفت: در حال حاضر تیم دوم جدول هستیم ما از ابتدا فصل صدر نشین بودیم اما با این شکست الدحیل صدر را از ما پس گرفت تا پایان فصل فقط یک دیدار باقیمانده و قرار است روز یکشنبه در اخرین مسابقه به مصاف تیم الوکره بریم امیدوارم با شکست این تیم منتظر سایر نتایج و امیدوار به قهرمانی باشیم چرا که هنوز تکلیف تیم قهرمان مشخص نیست و همه چیز به بازی های روز پایانی بستگی دارد.