جمعه دهم فروردین ماه
آموزش نوجوانان در باغات و پارکها

برق لشگری: والیبال همدان در رکود است

همدان روزگاری قطب بزرگ والیبال ایران بود و بازیکنان این تیم همانند حسین توسلی، قاسم توکلی، امیر حجازی نو، ارمین تشکری و... در تیم ملی ایران بازی می کردند و عمو صالح بزرگ مرد وایبال ایران نیز اصالت همدانی دارد اما نزدیک به دو دهه است که از والیبال شهرباستانی همدان فعالیتی در خور دیده نمی شود.

امین برق لشگری مربی بین المللی که خود زمانی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بود در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان این مطلب می گوید: والیبال استان ما در برج 5 سال گذشته تا کنون رئیس هیات ندارد هرچند که در زمان مسوول قبلی حرکت چشم گیری را شاهد نبودیم و اکنون از دکتر سیفی مدیر کل اداره ورزش جوانان که دچار کرونا شده است انتظار داریم که به داد والیبال دیار ما برسد، متاسفانه حتی حرفی بزنند آن را ناشی از غرض می دانند در صورتی که امسال من عمری را در ورزش گذرانده اند و اکنون به عنوان ناظربا فدراسیون همکاری می کنم و نیازی به درآمد والیبال ندارم ولی دلم می سوزد که نسل جوان ما با دایر کردن کلاس های آموزشی در پارک ها و باغ ها دنبال پول جمع کردن هستند و به کیفیت کار اهمیتی نمی دهند.

پیشکسوت والیبال همدان درباره فرجام تیمداری در لیگ همدان نیز می گوید: بنده خدایی که خود راننده اسنپ است و درآمدی ندارد چگونه می تواند هزینه زیاد تیم داری در لیگ را برعهده بگیرد وظیفه هیات و اداره شهر است که اجازه ندهد والیبال ملعبه ی دست افرادی شود که فاقد توانایی هستند.

برق لشگری در خاتمه با اشاره به تشکیل به کمیته فنی در فدراسیون والیبال می افزاید: تک تک افرادی که در این کمیته حضور دارند مورد قبول ما است به ویژه ناصر میرفخرایی که از بزرگان والیبال ایران است و سایرین کارنامه ای قابل قبول دارند.

گفت و گو: جمشید حمیدی