جمعه دهم فروردین ماه
ستاره های والیبال در موقعیت جدید

بردیا 40 هزار دلار به مودنا می دهد

قطر پاسور جوان والیبال ایران که در یک فصل درخشان در لیگ صربستان با مودنای ایتالیا قراداد امضاء کرده بود ناگهان سر از لیگ کره جنوبی درآورد.

بردیا سعادت شب گذشته با تیم سون کپکوی کره جنوبی قرادا امضاء کرد این تیم در رده های میانی جدول لیگ هفت تیمی کره جنوبی قرادارد تیمی که پیشتر گاوین اشمیت کاپیتان سابق تیم ملی کانادا را در اختیار داشت.

جدایی سعادت از یک تیم بزرگ و پرستاره چون مودنا این پرسش را پیش آورد که به چه دلیلی سوپر استار جوان والیبال ارومیه مهمترین لیگ دنیا را ترک کرده است؟ واقعیت این است که بعد از جذب  لعل هیدالگو و رزنده از برزیل، انگاپت فرانسوی و لجیستیکی بلژیکی سهمیه بازیکنان خارجی خود را پر کرده است لذا بردیا سعادت تصمیم گرفت که راهی لیگ کره جنوبی شود و جالب اینکه از بین 70 بازیکن نامزد در لیگ کوو جزو پنج بازیکنی بود که مورد تایید کره جنوبی قرار گرفت او البته برحسب قراداد باید 40 هزار یورو به مودنا بپردازد و اما بشنوید از دیگر ستاره های جوان والیبال ملی ما براساس اخبار رسیده امیرحسین اسفندیا بازیکن بلند بالا املی شاغل در لیگ بلژیک دو پیشنهاد از ترکیه و لهستان کرد و این مسئله شامل حال جواد کریمی پاسور مازندرانی تیم ماژک بلژیکی نیز می شود.

بدون تردید با توجه به تجاربی که بازیکنان تیم ما از جمله امیرحسین توخته از بازی در لیگ های درجه دو به دست آورده اند باید در انتخاب تیم های جدید وسواس و دقت بیشتری به خرج دهند.

نویسنده: جمشید حمیدی