پنجشنبه نهم فروردین ماه

دیاس: باورم نمی‌شود به فینال لیگ قهرمانان رسیده‌ایم

بهترین بازیکن دیدار برگشت منچسترسیتی و پاری سن ژرمن از صعود به فینال لیگ قهرمانان شگفت زده شده است.

بالاخره منچسترسیتی نیز توانست صعود به فینال لیگ قهرمانان را تجربه کند و با شکست پاری سن ژرمن در هر دو دیدار رفت و برگشت اولین فینالیست لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ نام گرفت.

روبن دیاس که با عملکرد خوب خود به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برگشت نیمه نهایی انتخاب شد بعد از این بازی گفت: خیلی خوشحالم. اینقدر صبر کردیم تا به این مرحله رسیدیم. برابر تیم پرستاره پاری سن ژرمن باید خوب دفاع می کردیم و همین کار را هم کردیم و یک دفاع تیمی خیلی خوب داشتیم. حضور در فینال یک حس عالی است. ما به عنوان یک تیم، خوب دفاع می کنیم و خوب هم در حمله شرکت داریم. مهم نیست چه بازیکنانی در زمین هستند من یا هر کس دیگری فرق ندارد. ما یک تیم واقعی هستیم که همه در خدمت تیم هستند.

او در ادامه گفت: می خواهم دیدار چلسی و رئال را تماشا کنم. با هر حریفی روبرو شویم فرقی ندارد چون هر دو تیم تیم های بزرگی هستند و قطعا بازی آسانی نخواهیم داشت و باید خیلی بهتر باشیم تا قهرمان شویم.

در فینال، سیتی به مصاف برنده بازی چلسی و رئال مادرید می رود. بازی رفت در اسپانیا با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید تا چلسی اندکی برتری داشته باشد و باید دید شاگردان توخل می توانند به عنوان دیگر تیم انگلیسی به فینال برسند تا یک فینال تمام انگلیسی را شاهد باشیم یا زیدان موفق به صعود رئال به فینال می شود.