جمعه سی و یکم فروردین ماه
دور پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

نفت آبادان هم برزیلی بازی می کند!

تیم فوتسال نفت آبادان صدر نشین دور پایانی لیگ برتر باشگاه های کشور شد.

شاگردان نرگس علوانی در یک بازی تماشایی سه بر دو از خط نارنجی پوشان سایپا گذشتند تا برای نخستین بار پرچم پیشتازی را در دست بگیرند در این بازی آرزو صدقیانی بازیکن سایپا به شدت از ناحیه کتف اسیب دید و راهی بیمارستان شد با اینهمه پیشتازی دختران آبادان این تصور را به وجود آورده است که بانوان خطه جنوب نیز برزیلی بازی می کنند! ولی باید دید که در نهایت همای قهرمانی برسر کدام تیم به پرواز در می آید فعلا معلم ورزش جوان آبادانی موفق شد تیم سرمربی تیم ملی را شکست بدهد.

در دیگر دیدارهفته شرکت ملی حفاری و هیات خراسان رضوی به مصاف هم رفتند که خراسان ۵ بر ۲ پیروز شد. سارا شیربیگی در این بازی با درخشش فوق‌العاده ۴ گل به ثمر رساند. مهسا ایرانمنش نیز یک گل برای خراسان زد. شیرویگی که بارها عنوان خانم گل لیگ فوتسال کشور را به خود اختصاص داده است چون نگینی برتارک تیم مشهد می درخشد سرمربیگری تیم هیات خراسان را فاطمه شریف برعهده دارد.

نا گفته نماند که مربیان تیم های پیروز این هفته نسبت به نحوه قضاوت داوران اعتراض داشتند و مینا بارانی مربی تیم ملی حفاری که به طور معمول فردی آرام است توسط داور از زمین اخراج شد و فاطمه شریف نیز نزدیک بود تیمش را از زمین بیرون بکشد جا دارد که نسبت به آرایش داوران در این رقابت های بسیار حساس دقت بیشتری صورت بگیرد.

نویسنده: مرجان بنی یعقوب