شنبه یکم اردیبهشت ماه

مرزوقی: پوشش پاورلیفتینگ تایید نهایی نشده است

هنوز لباس پاورلیفتینگ بانوان تایید نهایی نشده است.

زهره مرزوقی نایب رئیس فدراسیون بدن سازی در گفت و گو با البرز ورزشی اعلام کرد: چند مرحله این لباس ها مورد بررسی قرار گرفته است و نظر وزارت ورزش بر این است که تا تصویب و تایید نهایی نشود، اعلام نکنیم، البته مکاتبه ما در این زمینه از سال 96 شروع شد و به نظر می رسد بعد از بررسی های فراوان و تغییرات لازمه به زودی فعالیت ورزشکاران پاورلیفتینگ بانوان در سطح استان ها با این پوشش آغاز می شود.

مرزوقی اضافه کرد: بعد از تایید رسمی پوششها دوره های داوری را در سراسر کشور اجرا خواهیم کرد تا همه بر اساس مقررات هیات های استان ها دست به کار شوند.

نایب رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدن سازی در پاسخ به پرسش ما که آیان بانوان ایرانی در رشته های دیگر هم فعالیت می کنند گفت: ما سومین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان را هم برگزار کرده ایم، کرمانشاه، ارومیه و گیلان میزبان مچ اندازان ما بوده اند که در رده های سنی جوانان، امیدها و بزرگسالان در هشت وزن در بخش راست دست و چپ دست ها رقابت کرده اند و در مجموع ورزشکاران تهران، اصفهان و فارس آمادگی و برتری خاصی داشته اند.

زهره مرزوقی همچنین از صدور دستورالعمل برگزاری مسابقات فیتنس زنان بعد از پایان دوران کرونا خبر داد که برای اولین بار در کشور جریان خواهد یافت.

نایب رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدن سازی درباره بازنشستگی رئیس فدراسیون نیز گفت: در این باره فقط وزارت ورزش باید اظهار نظر کند و من حرفی در این زمینه ندارم.

گفت و گو از: مرجان بنی یعقوب