پنجشنبه نهم فروردین ماه
ساحلی بازان ایرانی در راه صوفیه

فرخی: هدف اصلی انتخابی المپیک است

لیگ هفته گی والیبال ساحلی باشگاه های کشور با شکست ناپذیری زوج آرش وکیلی و بهمن سالمی ادامه دارد این دو بازیکن گلستانی با نام موج سواران نوشهر پیشتازی می کنند.

 برگزاری این مسابقات که مرحله به مرحله با یکصد هزار تومان! ادامه دارد چقدر می تواند در آمادگی ساحل سازان ما برای شرکت در تور تک ستاره بلغارستان موثر باشد؟ پرویز فرخی مربی تیم ملی که به اتفاق اق محمد سلاق  مامور تدارک تیم برای شرکت در تور تک ستاره بلغارستان هستند می گوید: مسابقات تور داخلی 100 درصد موجب آمادگی بازیکنان سراسر کشور می شود و می توانیم از این طریق با آمادگی نسبی راهی صوفیه شویم وی اضافه کرد نگاه ما به مسابقات کسب سهمیه المپیک است که به احتمال زیاد تیر ماه در تایلند برگزار خواهد شد. از هر کشو دو تیم می توانند در رقابت ها حضور پیدا بکنند و مسابقات به صورت تیم به تیم خواهد بود و چنانچه تیم ها از دو تقابل خود مساوی شوند ست طلایی 15 امتیازی تیم برتر را مشخص خواهد کرد. از دل این مسابقات انتخابی فقط یک تیم جواز حضور در المپیک را به دست خواهد آورد تا کنون ژاپن به عنوان میزبان المپیک و قطر که 16 تیم برتر رنکینگ جهانی است المپیکی شده اند و پنج تیم دیگر از دل رقابت های انتخابی قاره ها برگزیده می شوند.

بازیکن سابق تیم ملی یاد آور شد که 20 روز بعد از مسابقات المپیک رقابت های قهرمانی آسیا نیز برگزار خواهد شد که هنوز میزبان آن اعلام نشده است ایران و تایلند داوطلب میزبانی هستند.

گفت و گو: جمشید حمیدی