پنجشنبه نهم فروردین ماه
افزایش بی رویه دستمزد بازیکنان

کارخانه: حالا که من نیستم

مصطفی کارخانه مربی نام آشنای والیبال ایران افزایش بی رویه دستمزد بازیکنان را مورد تایید قرار داد و گفت: زمانی که سرمربی بودم، همه مربیان تیم ها مرا عامل افزایش قیمت بازیکنان می دانستند و از هرگونه انتقادی دریغ نمی کردند. در صورتی که امسال در صحنه مربیگری باشگاهی حضور ندارم و صحبت از دو میلیارد و چند میلیارد است. این بار مقصر کیست؟

کارخانه درباره شایعه نامزدی اش برای مربیگری تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت: تا این لحظه هیچ کس در این باره با من صحبتی نکرده است و اگر پیشنهاد شود، به حتم شرایط را خواهم سنجید.

وی که پیرار سال یک نیم فصل مربی تیم شهرداری ارومیه بود، درباره پیوستن محمدرضا تندروان به این تیم گفت: تندروان از مربیان خوب والیبال ما و سرمایه ملی است و سال پیش در شرایطی که هیچ کس تصور قهرمانی سیرجان را نمی کرد، او توانست با اقتدار قهرمان شود و اکنون برای شهرداری ارومیه تیم خوب، جوان و با انگیزه ای را بسته است و می تواند موفق شود. البته توفیق در یک شهر والیبال خیز مانند ارومیه نیازمند وحدت و حمایت عمومی است. این را هم اضافه کنم که تیم داری در شهرها بسیار دشوارتر از پایتخت است. چرا که تعداد افراد مدعی زیادتر به نظر می رسد. به طور مثال من اگر جای مسئولان فولاد سیرجان ایرانیان بودم، به هر شکلی که ممکن بود، تلاش می کردم تا تیم برای قهرمانی آسیا بسته شود.