سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

پیرلو: استعفا نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از شکست برابر میلان عنوان کرد استعفا نخواهد داد و کارش را در این تیم ادامه می‌دهد.

در ادامه دیدارهای هفته جاری سری A ایتالیا یک دیدار برگزار شد که در آن یوونتوس در خانه به دیدار میلان رفت و با ۳ گل شکست خورد. ابراهیم دیاز، آنته ربیچ کروات و توموری برای روسونری گلزنی کردند تا یوونتوس با شکست مواجه شده و با ۶۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس بعد از این دیدار گفت: شکست غیرقابل باوری است ولی استعفا نخواهم داد. من با اشتیاق زیادی این کار را شروع کردم و هدایت یوونتوس را بر عهده گرفتم. مشکلاتی در تیم ما وجود دارد اما کار من ادامه دارد و استعفا نمی‌دهم. من فکر می‌کنم که می‌توانم بهتر از این کار کنم و باید منتظر باشیم. در واقع تا زمانی که اجازه داشته باشم به کار خود ادامه خواهم داد.

او در بخش دیگری گفت: برابر میلان ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما راه خود را گم کردیم و این نتیجه نهایی بود که ۳ بار گل بخوریم. توضیح این اتفاق دشوار است. مولفه‌های زیادی در تیم ما خوب کار نمی‌کنند و تا زمانی که اصلاح نشوند، شرایط همین است.

پیروزی یک‌شنبه شب روسونری به میلان کمک کرد تا به رده سوم صعود کند و حالا میلان با ۳ امتیاز بیش‌تر از یوونتوس شرایط بهتری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد. یوونتوس اکنون در رده پنجم است و این بدان معنا است که با ادامه این روند، آن‌ها فصل بعد در لیگ اروپا خواهند بود.