جمعه دهم فروردین ماه
بازدید طباطبایی از اردوی تیم بسکتبال جوانان

پیش به سوی آوردگاه لتونی

بسکتبال جوانان ایران برشرایطی برای شرکت در مسابقات جهانی آماده می شوند که بازیکنان این تیم در قالب یک تیم باشگاهی در لیگ برتر سال پیش آب دیده شدند و رضا نوری سرمربی باتجربه تیم جوانان با امیدواری بسیار شاگردانش را آماده سفر می سازد.

تيم ملی جوانان ٢٠٢٠ از روز ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن اختصاصی بسكتبال كاله واقع در شهرستان بابل و زير نظر مربيان تيم ملی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان سخت در حال تمرين و آماده‌سازی هستند.

رامین طباطبایی ريیس فدراسيون بسكتبال، مسعود قاسمی مدير تيم‌های ملی و بهمن سلیمانی مدير عامل باشگاه ورزشی كاله از اين اردو بازديد كردند و باعث دلگرمی و تشويق بازيكنان و كادر تيم ملی بسكتبال شدند. طباطبایی در این دیدار دقایقی را برای ملی‌پوشان در خصوص تورنمنت‌های پیش‌رو، آینده بازیکنان و تلاش برای رسیدن به اهدافی که در زندگی حرفه‌ای خود خواهند داشت، صحبت کرد. در ادامه رئیس فدراسیون از زحمات باشگاه کاله که ۵ سال این تیم را حمایت کرده ‌است، تقدیر و تشکر کرد.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان قرار است، طی روزهای دوازدهم الی بيستم تيرماه سال جاری به ميزبانی كشور لتونی برگزار شود.

شايان ذكر است، تيم ملی جوانان ٢٠٢٠ تحت نام كوچين در رقابت‌های ليگ برتر سال ١٣٩٩ با ارائه بازی‌های درخشان، كارنامه‌ی قابل قبولی از خانواده بسكتبال كشور گرفت.