پنجشنبه نهم فروردین ماه

بهترین خط زن هندبال آسیا، مدیر شد

محسن طاهری بهترین خط زن آسیا در دهه های گذشته به سمت مدیر تیم های ملی هندبال منصوب شد وی که سابقه مربیگری در رده ی تیم های پایه را دارد در زمان اوج هندبال لرستان تیم پرقدرتی در لیگ برتر داشت و سپس در اصفهان سکنی گزید و همچنان با این ورزش همراه و هم گام بوده است.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در جلسه ای با حضور مرتضی حسن پور و حمیدرضا عزتی نایب رئیس و دبیرکل فدراسیون، طی احکام جداگانه ای محسن طاهری و مهدی حامد حاجی پور را به ترتیب به سمت مدیر سازمان تیم های ملی و عضو کمیته فنی و مشاور فدراسیون منصوب کرد.

رئیس فدراسیون هندبال در این جلسه از زحمات حامد حاجی پور تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: دکتر حاجی پور از زحمتکشان هندبال هستند و خدمات شایسته ای در این سال ها به هندبال کشور ارائه نموده اند و از امروز می خواهیم از پتانسیل و تجربه ایشان در مسند مشاور فدراسیون استفاده کنیم.

همچنین پاکدل طی حکمی محسن طاهری را به عنوان مدیر سازمان تیم های ملی و عضو کمیته فنی منصوب کرد و افزود: با توجه به اینکه سازمان تیم های ملی یکی از حساس ترین و مهمترین ارکان فدراسیون است و می تواند تاثیر زیادی در موفقیت تیم های ملی کشورمان و دستیابی به اهداف ترسیمی فدراسیون داشته باشد، به همین جهت تلاش کردیم گزینه ای را برای مدیریت این سازمان انتخاب کنیم که هم از لحاظ مدیریتی و هم از لحاظ فنی دارای دانش و تجربه خوبی باشد. بر همین اساس به آقای طاهری رسیدیم که علاوه بر این که یکی از افتخارات و سرمایه های خوب هندبال کشورمان هستند، مسئولیت های های مدیریتی از جمله مدیرعاملی باشگاه فرهنگی - ورزشی فولادمبارکه سپاهان را در کارنامه دارد.

این انتصاب در شرایطی صورت می گرد که فدراسیون هندبال همچنان مشغول رایزنی در انتخاب یک سرمربی اروپایی برای تیم ملی است تیمی که پر از ستاره است و بیشترین لژیونر هندبال آسیا را در تیم های مختلف اروپایی دارد اما هرگز نتوانست در خور این بازیکنان تدارک ببیند و به شایستگی های واقعی خود برسد. البته مشکلات و معذوریت های شرایط حاد اختصادی و شیوع کرونا موانع مهمی بر سر راه تصمیم گیری فدراسیون هندبال است اگر در زمان این نسل طلایی هندبال ما به جایی نرسد دیگر شاید هرگز نتوانیم در سطح اول هندبال آسیا مطرح شویم.

نویسنده: ج_دوستدار