شنبه یکم اردیبهشت ماه
دخالت در کار الکنو ممنوع!

ظریف: پرسپولیس را دوست دارم

در میان والیبالبازان تراز اول کشورمان فرهاد ظریف یک پرسپولیس تمام عیار است و می گوید: از بچگیم پرسپولیس را دوست داشتم و چه این تیم ببازد و چه برنده از میدان خارج شود پرسپولیس برای من پرسپولیس است.

بهترین لیبروی والیبال جهان در سال 2014 در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: دربی هم مسابقه ای است که برنده و بازنده دارد ولی تیم محبوب من پرسپولیس است و برای بازیکنان استقلال هم احترام قائل هستم.

ظریف که دیگر در صحنه بازیگری حضور ندارد درباره اقدام اخیر الکنو مبنی بر حذف چند بازیکن جوان از تیم ملی می گوید: وقتی فردی را به عنوان سرمربی بر می گزنیم حق نداریم نظر خودمان را بر وی تحمیل کنیم و می توانستیم با نشست کارشناسان بازیکنان را بدون حضور مربی انتخاب کنیم الکنو طرز تفکر وسیستم خاص خودش را دارد و حق دارد که مهره های دلخواه خودش را در ترکیب قرار دهد اتفاقا من با اقدام سرمربی تیم ملی موافق هستم چرا که هیچ بازیکنی نباید در تیم ملی خودش را ثابت و هیمیشگی بداند.

ظریف می افزاید: برخی از این بازیکنان جوان خیلی زود به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و باید بدانند که اگر تلاش نکند خط خواهند خورد من با این طرز تفکر که حذف بازیکنان جوان باعث دلسردی آن ها می شود موافق نیستم برای رسیدن به تیم ملی باید شکست و پیروزی را تجربه کرد.

لیبروی سابق تیم ملی درباره لیبرو های حاضر در اردوی تیم ملی می گوید: خوشبختانه ما در پست لیبرویی هیچ مشکلی نداریم سوای مرندی و حضرت پور که خیلی هم خوب هستند یک پدیده به نام آرمان صالحی هم خودش را به خوبی نشان داده است و او پشتوانه بسیار مطلوبی برای بازیکنان این پست خواهد بود.

نویسنده: جمشید حمیدی