پنجشنبه سی ام فروردین ماه

گرشاسبی: برای چه هزینه می کنیم؟

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص انجام تست کرونا از بازیکنان که هم اکنون در دستور کار باشگاه ها قرار گرفته، نگاه و اعتقاد متفاوت با دیگران دارد.

دکتر گرشاسبی گفت: شروع بازیها با این روش اصولی نیست در زیرساخت ها با مشکل مواجه هستیم. اگر سایر کشورها لیگ خود را شروع کرده اند، آنها با ما تفاوت عمده دارند. آنها در بحث زیرساخت ها اصولی اقدام کرده اند اما برای شروع فوتبال ما از نظر زیرساختی مشکل داریم.

گرشاسبی اشاره کرد: بازیکن به هنگام حضورش در تمرین با تست کرونا مواجه می شود اما بعد از تمرین مشخص نیست که به کجا می رود و در کدام مکان قرار دارد. بنابراین روش کنونی نمی تواند پاسخگو باشد و هزینه ای که برای آن انجام تست ها می شود، بیهوده است.

مدیرعامل پیکان به هزینه نشست کرونا اشاره داشت و گفت: متاسفانه هیچ کمکی از سوی نهادهای مرتبط با هزینه نشست کرونا به باشگاه ها نمی شود، مشکلات مالی باشگاه ها کم است، هزینه تست کرونا هم به آن اضافه شد. این هزینه در جایی می تواند آسیب هایی را بر باشگاه وارد سازد.

گرشاسبی افزود: ما طبق چهارچوب تعیین شده رفتار می کنیم اما چه خوب است که تصمیم گیرندگان متوجه حال و روز باشگاه ها باشند. انتظار ما این است که تصمیمات اتخاذ شده مقطعی و احساسی نباشد و به گونه ای تصمیم گیری شود که اگر در جریان بازیها اتفاقی افتاد، آقایان توان و قدرت جمع آوری آن را داشته باشند.

گفت و گو از: اکبر عزیزی