شنبه یکم اردیبهشت ماه
نصیرزاده دنبال کار آمده یا تبلیغات؟

درفدراسیون بدنسازی چه می گذرد؟!

عده ای به عملکرد رییس پیشین فدراسیون بدنسازی و دوره طولانی مدت ریاست پورعلی فرد ایراد می گرفتند که نتوانسته اصلاحات لازم را در این مجموعه به انجام برساند در حالیکه آرامشی که او در فدراسیون به وجود آورده بود را نمی توان انکار کرد.

انتظار می رفت رییس کنونی فدراسیون که ظاهرا با حمایت های یکسری از دولتی ها بر سر کار آمد

ضمن بهره گیری از نیروهای باتجربه و رویکرد اصلاحی، مجموعه ای کارآمد و توانمند را در مصدر امور قرار داده و خود بیش از همه به دنبال جذب منابع، برنامه ریزی بلند مدت، سروسامان دادن به رشته های مختلف تحت پوشش و قانونمند کردن اعزام ها بپردازد اما تا به اینجا اهتمام وی صرف جابه جایی نیروهای فدراسیون وتبلیغات و هیاهوی بسیار بوده است.

دست بردن در حیطه اختیارات فدراسیون های دیگر، صدور احکام برای مسئولین انجمن پاورلیفتینگ درحالیکه هنوز ماهیت آن از سوی وزارت ورزش مورد تایید قرار نگرفته از دیگر اقدامات جنجالی رییس فدراسیون بدنسازی بوده است. از سوی دیگر نصیر زاده با حفظ سمت ریاست فدراسیون بدنسازی همچنان اعتقاد دارد توانایی اداره سازمان عریض و طویل  لیگ فدراسیون کشتی را  دارد! جایی که به نظر می رسد رییس فدراسیون کشتی به قحط الرجال در این ورزش اعتقاد راسخ دارد و جدیت خود را صرف آوردن نیروهای برون سازمانی کرده است.

همین چند روز پیش بود که عملکرد رییس فدراسیون بدنسازی، صدای اعتراض رییس انجمن آمادگی جسمانی را در آورد و متعاقب  به وی هشدار داده شد تا فدراسیون خود را بچرخاند و در امور فدراسیون های دیگر دخالت نکند.  علاقه مندی روز افزون نصیرزاده برای دیده شدن و تبلیغات، پیش از آنکه فرصت خدمت را برای وی فراهم کند، زمینه تبلیغات شخصی را مهیا ساخته است. فدراسیون بدنسازی آنقدر جای کار و فعالیت دارد که اگر قرار باشد حتی به بخشی از آن عمل شود فرصت کم خواهد  آمد؛ ضمن اینکه پی گیری امور، خود به خود زمینه تبلیغات و دیده شدن را فراهم می سازد اما گویا رییس تازه وارد این مجموعه دوست دارد پیش از آنکه اقدامات اساسی را در دستور کار قرار دهد به تبلیغات روبنایی متمسک شود. روشی که ممکن است در کوتاه مدت جواب بدهد اما یقینا در بلند مدت کارآیی لازم را نخواهد داشت.

نویسنده: احمد دباغ