جمعه دهم فروردین ماه

رومنیگه: دیوانه نیستیم بازیکنی مثل لواندوفسکی را بفروشیم

کارل هاینتس رومنیگه با رد اخبار جدایی روبرت لواندوفسکی اعلام کرد این بازیکن در بایرن خواهد ماند.

 روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی بایرن مونیخ باوجود آن‌که چند بازی را در فصل جاری بوندسلیگا به خاطر آسیب دیدگی از دست داد اما رکوردی خیره کننده از خود به جای گذاشته است تا جایی که با زدن ۳۹ گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ قرار دارد.

با این حال اخبار زیادی از احتمال رفتن او از بایرن مونیخ در این تابستان منتشر شده بود که کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ به آن واکنش نشان داد و گفت: قطعا مطمئن باشید که لواندوفسکی در بایرن مونیخ می ماند.  چه کسی بازیکنی را می فروشد که در سال ۶۰ گل به ثمر می رساند؟ دیوانه نیستیم بازیکنی مثل لواندوفسکی را بفروشیم. طبیعی است هزاران شایعه در دنیای مجازی وجود دارد و نمی توان به آنها دامن زد. طبیعی است باشگاه های بزرگ لواندوفسکی را بخواهند ولی ما به هیچ وجه حاضر به از دست دادن او نیستیم.

لواندوفسکی ۳۲ ساله در حال حاضر ۳۹ گل در بوندس لیگا به ثمر رسانده است. یک گل هنوز برای رسیدن به رکورد تاریخی ۴۰ گل گرد مولر  در فصل ۱۹۷۱/۷۲  مانده است و باید دید مهاجم لهستانی می تواند این رکورد را بشکند یا خیر.

باشگاه بایرن مونیخ همچنین به دلیل قیمت بالای ارلینگ هالند، قصد جذب او را فعلا زده است و پیوستن این بازیکن نروژی به بایرن مونیخ برای تابستان منتفی است.