جمعه دهم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال...

مخاطبان البرز ورزشی می توانند به ستون کوتاه از فوتبال برای اطلاع از آخرین اخبار فوتبال ایران مراجعه کنند.

یک خبر بد برای فوتبال پایه

شنیده ها حکایت از آن دارد که هیات فوتبال تهران در نظر دارد رقابت های فوتبال 17 سال را از چرخه برگزاری رقابت های فوتبال تهران خارج کند، البته این خبر فعلا در شنیده ها قرار دارد، اما در همین ردیف سنی 17 سال بازیکنانی دیده می شوند که سرمایه های اصلی و آیندگان فوتبال ما قلمداد می شوند. بازیکنانی که می توانند برای تشکیل تیم ملی نوجوانان کمک کنند. حیف است که این رده سنی از گردونه بازیهای فوتبال پایه تهران خارج شود.

درخواست مجیدی

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال، طی درخواستی از مدیرعامل باشگاه استقلال خواسته است بار دیگر محمد نوری فر را به مسئولیت قبلی خود بازگرداند تا همچنان مدیر رسانه ای باشند. گویا مجیدی با مدیر رسانه ای فعلی باشگاه که از سوی سعادتمند به این مسئولیت رسیده رابطه خوبی ندارد.

فتح اله زاده آماده پاسخگویی

صحبت های اخیر موسوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که علیه فتح اله زاده انجام داده است، تاثیر خود را نشان داد و فتح اله زاده را که بسیار عصبی شده، بر آن داشت تا مقدمات پاسخگویی علیه موسوی را آماده سازد. فتح اله زاده به دنبال آن است تا به زودی با جمع آوری مدارک، حملات اخیر موسوی را به گونه ای پاسخگو باشد تا وی دیگر قدرت سخن گفتن علیه او را نداشته باشد.

شیطنت بازی

بحث استفاده از فرشاد ماجدی به عنوان دستیار جدید فرهاد مجیدی فقط یک شیطنت رسانه ای است. در این رابطه فرهاد مجیدی می گوید: چندی پیش مطرح شد، فرزاد مجیدی (برادرم) قرار است سرپرست تیم استقلال شود، اکنون از بازگشت فرشاد ماجدی به عنوان دستیار سخن می گویند. هر دو مورد بی اساس است و پرداختن به این اخبار صرفا در جهت برهم زدن آرامش در تیم استقلال است.

اسکوچیچ در حال جدایی از تیم ملی

گویا مذاکرات اسکوچیچ با باشگاه صنعت نفت آبادان پیچیده شده است و طرفین حاضر به رضایت نیستند.

در توافق جدایی اسکوچیچ از نفت آبادان آمده است در صورت پیوستن اسکوچیچ به باشگاه دیگر، او باید مبلغ 140 هزار دلار به باشگاه نفت آبادان پرداخت کند اما از آنجا که تیم ملی در ردیف باشگاه ها قرار ندارد، بنابراین فدراسیون حاضر نیست که خسارت باشگاه نفت را بپردازد. از اینرو آبادانی ها پیگیر شکایت خود هستند تا از طریق فیفا این مورد را رسیدگی کنند در این حالت جدایی اسکوچیچ از تیم ملی قابل پیش بینی است.

تغییرات جدید

با توجه به شرایط پیش آمده که هر روز شاهد مثبت اعلام شدن تعدادی از بازیکنان برخی از تیم ها هستیم، ستاد کرونا با هماهنگی سازمان لیگ، تصمیم گرفتند تا تغییراتی در نوع انجام تست کرونا از بازیکنان ایجاد کنند، این تصمیم در جلسه امروز ستاد کرونا با سازمان لیگ اتخاذ شد.

ذوب آهن بدون مربی

با آنکه باشگاه ذوب آهن از یک ماه پیش به مربی مونته نگرویی خود آماده باش جهت شروع تمرینات داده بود، اما با گذشت یک ماه از مان آماده باز تا به امروز خبری از بازگشت مربی مونته نگرویی نیست.

بر اساس اخبار دریافتی، رادولوویچ مربی تیم ذوب آهن پس از سفر به کشورش دیگر خیال بازگشت به اصفهان را ندارد. ذوبی ها فعلا تمرینات خود را بدون سرمربی دنبال می کنند.

رادوشوویچ به تهران آمد

رادوشوویچ دروازه بان تیم پرسپولیس که به زودی به عنوان دروازه بان اول پرسپولیس تبدیل خواهد شد، به تهران بازگشت. رادوشوویچ که قرار است پس از جدایی بیرانوند از پرسپولیس نقش دروازه بان اول را به خود بگیرد، از بعد از ظهر امروز بعد از انجام تست کرونا در تمرینات تیم پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد.