پنجشنبه سی ام فروردین ماه

اطری: تابع کادر فنی هستم

رضا اطری قهرمان وزن 57 کیلوی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگار البرز ورزشی گفت: خدا را شکر که موفق شدم در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان قزاقستان سهمیه المپیک را بگیرم در حال حاضر هم در شهرم بابل زیرنظر مربی خودم محمود حسن نیا تمرین می کنم باور کنید یک روز هم تمرینات خودم را کنسل نکردم چون اعتقاد دارم باید بیشتر از گذشته زحمت بکشم.

وی افزود: تمامی اهالی کشتی می دانند کار در وزن های پایین خیلی سخت است. همه حریفان خوب هستند تو این چند سال که عضو تیم ملی بودم موفق نشدم به اون خواسته هایم برسم چون مدام یا در رژیم غذایی به سر می بردم و یا در حال وزن کم کردن بودم حالا بهترین زمان است که به ضعف های کشتی خودم مثل قدرت بدنی و استقامت بدنی فکر کنم خدا را شاکرم که دیگر مشکل ضرب خوردگی هم ندارم و در شرایط خوب بدنی هستم.

عطری خاطرنشان کرد: تمرینات خودم را با برنامه های مربی خودم پیگیری می کنم از نظر حریف هم برادرم است با وی تمرین می کنم چند بار هم امیر محمد یزدانی آمده بود با هم تمرین کردیم در حال حاضر هم تمامی باشگاه ها باز شده و منتظر هستیم تا اتحادیه جهانی دستور بازگشایی اردوهای تیم ملی را صادر کند تا برگردیم اردو چون در اردو که باشیم خیالمان راحت تر است و زیر نظر کادرفنی می توانیم به آنالیز حریف های خودمان بپردازیم. در ضمن کادرفنی باید کمی مراعات مرا کند چرا که سال المپیک است نمی شود خیلی زیاد وزن کم کرد ولی هر وقت که اعلام کنند در انتخابی ها شرکت می کنم تیم ملی ملک شخصی کسی نسیت هرکی بهتر بود باید انتخاب شود.

گفت و گو از: احمد دباغ