جمعه دهم فروردین ماه

شیوه جدید، پنج کرونایی و تعطیلی مسابقات!

تا پیش از شروع مجدد بازی های لیگ، هیچ اخباری مبنی بر کرونایی شدن بازیکنان تیم ها در هیچ محفلی به گوش نرسید اما از روزی که ستاد کرونا مجوز شروع بازیها را به سازمان لیگ ارایه داد و تاریخ شروع تمرینات و مسابقات از سوی سازمان لیگ اعلام شد، همه چیز رنگ باخت.

طبق پروتکلی که از سوی ستاد کرونا در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته است، اگر هر تیم دارای پنج بازیکن کرونایی باشد، بازیهایش لغو خواهد شد. اکنون بر اساس طرح مهندسی شده شاهد هستیم که هر روز هر تیم دارای پنج بازیکن کرونایی می شود، سپاهان، تراکتور، فولاد، گل گهر سیرجان، سایپا و حتی به صورت جسته و گریخته تیم نساجی، خبر از مبتلا شدن پنج بازیکن تیم خود به ویروس کرونا داده اند. در حقیقت طرح مهندسی شده به شیوه جدید در مسیر تعطیلات کشاندن مجدد مسابقات لیگ هستند. این در حالی است که تا قبل از آغاز تمرینات هیچ بازیکنی حتی خبری مبنی بر سرماخوردگی نداده بود. گویا شیوه جدیدی است که می رود تا کارساز واقع شود و شواهد چنین نشان می دهد که لیگ مجدد به تعطیلات خواهد رفت.

جلسه امروز ستاد کرونا با سازمان لیگ به همین منظور برگزار شد. سازمان لیگ موافق تعطیلات مجدد مسابقات نیست اما قرار شد که تغییراتی در پروتکل ستاد کرونا ایجاد شود. در این تغییرات تعطیلات لیگ عملی نخواهد بود ولی آن تیم ها که بازیکنان کرونایی حتی فراتر از پنج بازیکن در اختیار دارند، باید در مسابقات بدون بازیکنان بیمار و با استفاده از سهمیه امیدها حضور پیدا کنند.