پنجشنبه نهم فروردین ماه
باشگاه های مردان آسیا- 2021؛

آزاد منجیری: با اقتدار در جام آسیا شرکت می کنیم

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون از برگزاری سه بازی تدارکاتی با تیم صنعت مس در روند آماده سازی برای حضور قدرتمند در رقابت های جام باشگاه های خبر داد.

مهدی آزاد منجیری در خصوص وضعیت تیم شهید شاملی کازرون یک ماه مانده تا آغاز رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا با بیان اینکه تمرینات تیم را از روز 14 فروردین آغاز کردیم، گفت: چهار دوره تمرینی 15 روزه پیش بینی کرده بودیم که دو دوره را پشت سر گذاشتیم. دو دوره اول تمرینات تقریبا به بدنسازی و مراحل آمادگی جسمانی گذشت.

وی افزود: دو دوره اردوی آماده سازی پیش رو داریم که سومین اردو از امروز در تهران شروع شده است و قصد داریم در این اردو بیشتر به مسائل تاکتیکی بپردازیم تا بچه ها بیشتر از لحاظ تیمی آماده و با یکدیگر هماهنگ شوند. در پایان این اردو که تقریبا 10 یا 11 روز دیگر ادامه دارد، چند بازی دوستانه با تیم صنعت مس، دیگر نماینده ایران در جام باشگاه ها، در روزهای دوم، سوم و پنجم خردادماه برگزار خواهیم کرد تا ان شاءالله در شرایط بازی هم قرار بگیریم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را بشناسم.

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون ادامه داد: در اردوی بعدی و پایانی خود که با اختلاف 5 روز استراحت به مدت 15 روز در همین تهران برگزار می شود، روی نقاط ضعف تیم کار خواهیم کرد تا بتوانیم آنها را پوشش دهیم و سپس به مسابقات آسیایی اعزام شویم

آزادمنجیری در مورد میزان آمادگی مدنظر تیمش نیز اظهار داشت: تا حدودی به آمادگی که مدنظرم بود، رسیده ایم و فکر می کنم پس از اردوی سوم به 60 تا 70 درصد آمادگی کامل خود خواهیم رسید. مطمئنم بچه ها در اردوی چهارم و پایانی بالای 90 درصد آماده خواهند بود

وی در مورد هدف گذاری تیم شهید شاملی کازرون از حضور در جام باشگاه های آسیا نیز بیان کرد: این حضور اولین حضور تیم شهید شاملی در رقابت های جام باشگاه های آسیاست و قاعدتا تجربه کافی برای این حضور نداریم. مسلما هدف گذاری این است در ابتدا حضور در این رقابت ها تجربه بسیار خوبی برای تیم باشد و هم اینکه در هر صورت می خواهیم حریق قدر و قدرتمندی برای سایر تیم ها باشیم.