جمعه دهم فروردین ماه

بیرانوند: المپیک جای کسب تجربه نیست

عضو کمیته آموزش و مربیان  فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از عدم حضور رستمی و مرادی در بازی های المپیک توکیو گفت: مهم رقابت و مدال آوردن در این  مسابقات است و فدراسیون به دنبال اعزام با تجربه‌ها به المپیک بود تا بهترین نتیجه و مدال را به دست بیاورد.

محسن بیرانوند در خصوص اینکه علی ‌نژاد معاون وزارت ورزش تاکید کردند که وزنه‌برداری در بازی‌های المپیک توکیو مدال آور خواهد بود، اظهار داشت: وزنه‌برداری ایران جوانان خیلی قدرتمند و مستعدی دارد و ان‌شالله این جوانان در بازی‌های المپیک مدال آور خواهند بود. فدراسیون به دنبال کسب بهترین نتیجه است. با توجه به اینکه وزنه برداری در المپیک 2016 ریو دو مدال طلا را به دست آورد، کارمان در این دوره المپیک سخت‌تر است  و انتظارات خیلی زیادتر خواهد بود. متاسفانه شرایط آن طور که ما می‌خواستیم پیش نرفت و مشکلاتی برای کیانوش رستمی رخ داد. سهراب مرادی دیگر وزنه‌بردار دسته 96 کیلوگرم هم آنچنان شرایط خوبی نداشت و همه حریفان روی مدال نقره این وزن می‌جنگیند.

عضو کمیته آموزش و مربیان  فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در خصوص عدم حضور رستمی و مرادی در بازی‌های المپیک توکیو عنوان کرد: المپیک جای کسب تجربه نیست و باید در این بازی‌های مهم فقط مدال گرفت، کسب مقام چهارم تا پانزدهم هیچ فرقی برای ورزشکار نمی‌کند. بر همین اساس فدراسیون وزنه‌برداری به دنبال اعزام با تجربه‌ها به المپیک بود تا بهترین نتیجه و مدال را به دست بیاورد. در چند روز آینده قرار است تمام کشورها ورزشکاران واجد شرایط را به کمیته بین‌المللی المپیک معرفی کنند که وزنه‌برداران ایران هم مشخص خواهند شد.