سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

سورپرایز های الکنو

سرمربی تیم ملی والیبال که با چند جا به جایی در کادر بازیکنان و مربیان اعجاب برانگیز شد سورپرایز جدیدی را روی کرده است انتخاب آرمان صالحی به عنوان لیبروی دوم تیم ملی اقدامی بود که فقط از این مربی بر می آمد.

صالحی البته در لیگ باشگاه های کشور با تیم شهرداری گنبد خوش درخشید و در ادامه در اردوی تیم ملی انقدر پر انگیزه ظاهر شد که اگر سنگ را هم به سوی وی رها می کردند می گرفت.

این جوان 26 ساله اهل شهرستان کلاله در استان گلستان است که جنگ لیبرو ها را حتی از ملی پوش باتجربه ای چون سیامک مرندی برد تا بعد از عظیم جزیده دومین لیبروی گنبدی باشد که به عضویت تیم ملی در می آید.

انتخاب آرمان صالحی درواقع به نوعی ارج گذاشتن به فعالیت هایی است که بازیکنان گمنام در لیگ باشگاه های کشور از خود نشان می دهند لیگ حتی در کشوری مانند روسیه که آسمان خراش های صاحب نامی هم دارد ملاک اصلی انتخاب برای تیم ملی است.

به هر روی اینکه چنین لیبروی گمنامی می تواند مثل شمشیر دو لبه باشد اینکه ایا او می تواند مقابل سرویس های سرکش و بالای 100 کیلومتر تیم های خارجی دوام بیارد سوالی است که باید منتظر اثبات آن در لیگ ملت های جهان باشیم که هفته دیگر در ریمینی ایتالیا آغاز می شود.

نویسنده: جمشید حمیدی