جمعه دهم فروردین ماه

والیبال عشق اول من است!

شهرام محمودی ستاره محبوب والیبال ایران از بیمارستان مرخص شد، وی در بیمارستان مهراد از ناحیه مهره های ال چهار - پنج کمر مورد عمل جراحی قرار گرفته است در این باره به البرز ورزشی گفت: جراحی من توسط دکتر حمید بهتاش با موفقیت انجام شد و به گفته ایشان چهار ماه بعد می توانم به زمین والیبال برگردم.

محمودی افزود: از زمانی که چشم باز کردم توی زمین والیبال بودم، از ده سالگی تا حالا یک ماه هم از این ورزش دور نمانده بودم، والیبال عشق اول من است اما حالا باید به استراحت اجباری بپردازم ولی این اراده را در خودم می بینم که حتی به مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر برسم.

قطر پاسور صاحب سبک تیم ملی ایران که شیوه آبشار زدنهایش از منطقه دو و پشت خط مورد تاسی قطر پاسورهای مطرح جهان واقع شده بود، درباره پیشنهاداتی که پیش از جراحی داشت گفت: از قطر و یک تیم ترکیه ای پیشنهاداتی مطرح شد اما چون باید جراحی می کردم دنباله کار را نگرفتم.

 class=

محمودی درباره بحث داغ این روزهای والیبال ایران مبنی بر انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: اگر قرار باشد مربیان معمولی را بیاورند، مربیان داخلی را ترجیح می دهم ولی این تیم با بازیکنان تاپی که دارد یک مربی تراز اول مثل آناستازی یا رزنده را می خواهد. ولاسکو هم می آمد خیلی خوب بود چون شناخت خوبی از والیبال ایران دارد البته مربیان جوانی هم در سطح بین المللی آمده اند که می شود با آنها هم صحبت کرد.

گفت و گو از: جمشید حمیدی