جمعه دهم فروردین ماه

نصیری: از کشتی نفرت پیدا کرده بودم

باور کنید تا چند وقت پیش آنقدر از اسم کشتی نفرت پیدا کرده بودم که هر کسی می خواست درباره کشتی صحبت کند می خواستم به وی نا سزا بگویم ولی وقتی خبر قانونمندی چرخه انتخابی ها را شنیدم که توسط ریاست فدراسیون کشتی و مدیر کار بلدی مثل محسن کاوه تدوین شده خیلی خوشحال شدم تا جایی که تمرینات خودم را مصرتر از گذشته دارم انجام می دهم.

میثم نصیری قهرمان اسبق تیم ملی به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: من تاوان زیادی در این چند ساله بابت انتخابی ها و انتصابی ها دادم و به حقم نرسیدم. بخدا باور کنید تو این چند ساله در راس مدعیان تیم ملی بودم همیشه انفرادی تمرین کردم چون در استان زنجان هیچ حریف تمرینی وجود نداره بار ها شده برای اینکه خودم را در مرز آمادگی نگه دارم با نو جوانان سر شاخ شدم تا عرق خودم را در بیاورم.. آره آقا من باید از علیرضا دبیر تشکر کنم که این طرح را تدوین و قانونمند کردند. درست است در سال‌های پیش اینگونه انتخابی ها بود ولی متاسفانه یک فرآیند اضافه می کردند و انتخابی می شد انتصابی. باور کنید خیلی خوشحال شدم که آقای دبیر این قانون را گذاشتند خدا پدر مادر شان را بیامرزد انگیزه خوبی بین تمامی کشتی گیران ایجاد شد به خصوص برای خود من به جان بچه ام دیگر نمی خواستم کشتی بگیرم ولی با این قانون دارم سفت و سخت تمرین می کنم امید وارم این قانون پایدار باشد که حق به حقدار برسد.
برای یک بار هم که شده اجازه بدهید هرکسی که اول شده انتخاب شود. دیگر هیچ کس نمی تواند گله کند بطور مثال سال های گذشته را نگاه کنید چقدر در حق دیگر قهرمانان کشتی اجحاف شده بود. باور کنید من همیشه از مسابقات استانی وارد تیم ملی شدم بطور مثال یک بار در انتخابی های استانی به میثم حیدری باختم رفتم از استان اردبیل در قهرمانی کشور شرکت کردم اول شدم از سال 2011 جز نفرات اول و یا دوم تیم ملی بودم ولی حقم را از کشتی نگرفتم حالا نمی دانم ایراد از خودم بوده و یا خدا نخواسته باور کنید من باید در سال2017 قهرمان جهان می شدم ولی ناداوری ها اجازه نداد به مدال برسم نصیری که 2 طلای آسیا را در اختیار دارد گفت هنوز هم می توانم تا 3 الی 4 سال دیگر در سطح اول کشتی باشم.
در این طرح همه شانس تیم ملی شدن را خواهند داشت من هم از مسابقات لیگ ان شاالله استارت خواهم زد تا خودم را برای مسابقات کشوری آماده کنم چون تمامی حریف های داخلی من جوان هستند و با همه آنها هم رفیقم ولی همه چیز روی تشک مشخص می شود هرکس اول شد نوش جانش باید انتخاب شود دیگر حرف و حدیث نباید باشد.
به هر حال از خبرگزاری البرز ورزشی تشکر می کنم که جویای روند آماده سازی قهرمانان کشتی بوده و هست. من هم در این دوران کرونا در مزرعه ام تمرین می کنم تا خودم را آماده زیر نظر مربیان زحمتکش خودم آقایان رسول نوروزی ومنصور اسدی ادامه می دهند تا منتظر جواب اتحادیه جهانی کشتی باشیم تا ببینیم چه تاریخی اجازه فعالیت به کشتی می دهند. در آخر می خواستم از اولین مربی خودم استاد منصور مهاجر تشکر کنم و بعد امید وارم در سن 31 سالگی بتوانم به المپیک اعزام شوم تا یک مدال خوش رنگ بگیرم تا دل تمامی مردم ایران را شاد کنم.

گفت و گو از: احمد دباغ