جمعه دهم فروردین ماه

دهقانی نایب رییس جدید فدراسیون هندبال

در جلسه ای که با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، الهام سلوکی ضمن تکریم به موجب زحماتش در طول دوسال نایب رئیسی فدراسیون هندبال و اخذ حکم مشاور امور بانوان، افسانه دهقانی به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال معرفی شد.

در این جلسه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال اظهار داشت: این جلسه جهت قدردانی از زحمات سرکار خانم سلوکی و معرفی ایشان به عنوان مشاور امور بانوان برگزار شده است. در مدت نایب رئیسی ایشان در هندبال شاهد اتفاقات و پیشرفت های خوبی در حوزه بانوان بودیم و ایشان تمام سعی و تلاش خود را جهت ارتقای این رشته در حوزه هندبال کردند و از تمام توان و پتانسیل خود بهره گرفتند.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: طی جلساتی که با خانم سلوکی داشتیم با توجه به درخواست ایشان، تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه در حال حاضر مشغول تحصیل در مقطع دکترا و از طرفی هم کارمند رسمی شهرداری تهران هستند، از ایشان در جای دیگر به عنوان مشاور امور بانوان استفاده کنیم. اما هندبال، خانواده خانم سلوکی هست و به هر قیمتی از پتانسیل و تجربیات ارزشمند ایشان استفاده خواهیم کرد.

پاکدل افزود: با توجه به بررسی هایی که انجام دادیم، به دنبال گزینه ای رفتیم که علاوه بر شناخت هندبال، دارای تجربیات مدیریتی به ویژه در بخش ورزش باشد که در نهایت به سرکار خانم دهقانی رسیدیم. سرکار خانم دهقانی علاوه بر اینکه تجربه مربیگری در هندبال را دارند، در پست های مدیریتی تجربه های ارزشمندی دارند و در یکی از مجموعه های صنایع دریایی علاوه بر مدیریت منابع انسانی، مسئولیت مدیریت ورزشی نیز دارند. امیدوارم سرکار خانم دهقانی با استفاده از پتانسیل و تجربیات خانم سلوکی بتواند در حوزه بانوان خدمات شایسته ای به جامعه هندبال ارائه کند تا در این حوزه با برنامه ریزی جامع تر و هدمندتر حرکت و رشد کنیم.

افسانه دهقانی، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پایان ضمن تشکر از دکتر پاکدل و الهام سلوکی اظهار داشت: من به خودم می بالم که در خدمت شما هستم. از زحمات ارزشمند خانم سلوکی هم تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم بتوانم راه ایشان را ادامه دهم و از تجربیات و دانش ایشان هم استفاده خواهم کرد تا بتوانیم در کنار هم برای هندبال بانوان ایران اتفاق های خوبی را رقم بزنیم.

در پایان این جلسه رئیس فدراسیون هندبال با اهدای لوح تقدیر به الهام سلوکی، طی حکمی وی را به عنوان مشاور امور بانوان منصوب کرد و همچنین طی حکمی، افسانه دهقان را به عنوان نایب رئیس فدراسیون هندبال معرفی کرد.