پنجشنبه نهم فروردین ماه

نفت آبادان برنده دیدار پرگل جنوبی ها

در ادامه رقابت های دور پایانی فوتسال دختران باشگاه های کشور 13 گل از خط دروازه ها گذشت و در دربی جنوبی ها این نفتچی های آبادان بودند که در دیداری پرگل شش بر سه تیم هم استانی خود ملی حفاری اهواز را شکست دادند خود تنها مدعی حنوبی ها برای قهرمانی شدند سهیلا ملمولی مهاجم با تجربه و ملی پوش نفت در مسابقه امروز پنج گل برای همشهریانش به ثمر رسانده است.

 پالایش نفت آبادان امروز میزبان ملی حفاری اهواز بود. نیمه اول این دیدار با برتری پنج بر صفر نفت به پایان رسید. برای این تیم سهیلا ملمولی و نسا احدی هر کدام دو بار و فرشته خسروی یک بار گلزنی کردند.

نفت در نیمه دوم بار دیگر توسط پریا خلیلی به گل رسید و در دقایق پایانی این نیمه حفاری سه گل پیاپی توسط فهمیه زارعی و سحر پاپی(۲گل) به ثمر رساند. در نهایت نفت ۶ بر سه پیروز شد.

سایپا هم در تهران میزبان هیات فوتبال خراسان رضوی بود. شاگردان شهناز یاری در سایپا نیمه اول را با برتری دو بر صفر راهی رختکن شدند. فاطمه تراهی و مهتاب بنایی گلزنان این تیم بودند.

تیم مشهد در نیمه دوم فشار بیشتری به دروازه سایپا آورد تا اینکه نسیمه غلامی یکی از گل‌های تیم خود را جبران کرد اما مهتاب بنایی دقایقی بعد گل سوم سایپا را به ثمر رساند و این دیدار با برتری سه بر یک نماینده تهران به پایان رسید.

جایگاه تیم های دور پایانی:

پالایش نفت‌ آبادان، ۱۰ امتیاز،  تفاضل گل ۷

سایپا تهران، ۹ امتیاز، تفاضل گل ۴

هیات فوتبال خراسان رضوی، ۳ امتیاز، تفاضل گل ۳-

ملی حفاری اهواز، ۱ امتیاز، تفاضل گل ۸-

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان جام قهرمانی به تیمی می‌رسد که بیشترین امتیاز را کسب کند.