جمعه سی و یکم فروردین ماه

تیم ملی فوتبال بانوان 22 خرداد ماه در بلاروس

نادره درودیان، رئیس دپارتمان بانوان درباره برنامه های این کمیته گفت: تیم ملی فوتبال بزرگسالان از 16 تا 22 خرداد ماه در بلاروس حضور دارد، و در روز فیفا با این تیم بازی دوستانه برگزار می‌کند.

 بر همین اساس سه مرحله اردوی آماده سازی را برای این تیم پیش بیینی کردیم تا آمادگی مناسبی را برای حضور در این دیدار دوستانه کسب کنند. باتوجه به اینکه مرحله اول رقابتهای مقدماتی آسیا را پیش رو دارد، سعی کردیم تا برنامه ریزی دقیقی برای روند آماده شدن بازیکنان طراحی کنیم.

وی ادامه داد: طبق نامه ای که به فدراسیون ایران مبنی بر برگزاری تورنمنت کافا در رده سنی زیر23 سال به میزبانی تاجیکستان ارسال شده، تیم ملی فوتبال بزرگسالانمان با توجه به شرایط سنی که دارند، در این تورنمنت حضور خواهند داشت. در واقع شرکت در چنین تورنمنتهایی به آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان کمک می کند. پس از تورنمنت کافا اردوهای تدارکاتی فوتبال بانوان ادامه خواهد داشت تا در دور اول مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا پر قدرت ظاهر شوند.

رئیس دپارتمان بانوان از شرکت تیم ملی زیر17 سال در تورنمنت کافا و سپس دور اول مقدماتی قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: این تیم نیز اردوهای تدارکاتی خود را در اصفهان و تبریز برگزار می‌کند تا حضوری موفق در تورنمنت کافا به میزبانی تاجیکستان داشته باشد و سپس با آمادگی کامل در رقابتهای مقدماتی حضور یابد. با توجه به در پیش بودن مسابقات فوق، این دپارتمان تمام سعی خود را برای پشتیبانی از تیم‌های ملی فوتبال بکار خواهد گرفت تا بازیکنان و کادر فنی تیم ها در بهترین شرایط روند تمرینات و اردوهای خود را پیش ببرند و در نهایت عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذارند.

وی در پایان در خصوص برگزار اردوهای تدارکاتی فوتسال گفت:  برنامه ریزی های مختلفی برای تیم ملی فوتسال نیز صورت گرفته و به زودی اردوهای تدارکاتی این تیم نیز آغاز خواهد شد.