سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

محمدی: به دنبال تقویت رده های پایه در زنجان هستیم

عباس محمدی رئیس هیأت کشتی استان زنجان با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت ورزشی در استان انجام نمی شود و استان ما نیز از لحاظ شیوع این ویروس در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی ادامه داد: در این فرصت به انجام کارهای اداری و ارائه گزارشاتی که اداره کل ورزش و جوانان استان از ما خواسته است پرداخته ایم، ضمن اینکه تعویض تشک خانه کشتی زنجان و تعمیرات آن نیز در دستور کار قرار دارد. همچنین قصد داریم یک محل مناسب را برای دفتر هیأت کشتی استان در نظر بگیریم.
محمدی با بیان اینکه کشتی استان زنجان در سال های اخیر افت کرده است، تصریح کرد: برای جبران این کار نیاز به کار در رده های سنی پایه از جمله خردسالان و نونهالان است.

وی افزود: در همین راستا قصد داریم لیگ های استان را در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار کنیم، ضمن اینکه در لیگ منطقه ای نیز که از سوی فدراسیون کشتی راه اندازی شده است، شرکت خواهیم کرد.
محمدی در مورد حضور استان زنجان در لیگ برتر اظهار داشت: با یک اسپانسر مذاکراتی را انجام داده ایم و در صورت حصول توافق یک تیم در لیگ برتر کشتی آزاد خواهیم داشت و اولویت ما نیز حضور کشتی گیران ما از جمله میثم نصیری و میثم حیدری در این تیم خواهد بود.
رئیس هیأت کشتی استان زنجان در مورد دیگر کارهای در دست اقدام این هیأت گفت: با توجه به استعدادهای خوب استان در ورزش بانوان، قصد داریم که در کشتی بانوان نیز حضور داشته باشیم. ضمن اینکه پیگیر برگزاری کلاس های مربیگری کشتی آقایان و بانوان نیز خواهیم بود.
محمدی در مورد حمایت های انجام شده از مربیان استان در شرایط کنونی گفت: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان، مبلغ 10 میلیون تومان وام قرض الحسنه در اختیار مربیان استان قرار گرفته است.
وی در مورد عملکرد فدراسیون کشتی و تعامل مسئولان آن با هیأت کشتی تصریح کرد: آقای عسگری دبیر فدارسیون با ما در تماس هستند و کلا فدراسیون کشتی در انجام کارها از ما مشورت می گیرد. در مدت حضورم در هیأت کشتی، تاکنون نکته منفی در عملکرد فدراسیون مشاهده نکرده ام و اجرایی شدن چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی را نیز یکی از کارهای مثبت فدارسیون کشتی می دانم چراکه فدراسیون در این زمینه می توانست مستقلا عمل کند اما با گرفتن نظر روسای هیأت های کشتی آن را به تصویب رساند.