پنجشنبه نهم فروردین ماه

محمدزاده: کشتی آذربایجان غربی مهندسی نشود

کامل محمدزاده نایب رئیس اسبق هیات کشتی استان آذربایجان غربی طی تماس با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: پس از ده سال زحمت شبانه روزی در سمت نایب ریئسی و دبیری هیات استان به یک باره عذر ما را خواستند آنهم به بهانه اینکه امکان دارد کاندیدا شوم.

محمدزاده افزود: در زمان ریاست آقای ایراندوست همه چیز در کشتی استان خوب پیش می رفت ولی از زمانی که ایشان مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی شدند من را به فدراسیون کشتی و اقایان علیرضا دبیر و سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون معرفی کرد تا سرپرستی هیات را تا زمان انتخابات عهده داشته باشم ولی طی نشستی که در فدراسیون داشتیم به من گفتند اگر بخواهید سر پرست شوید.
دیگر نمی توانید کاندیدا شوید، در همین زمان با آقای ایراندوست هم فکری کردم که کسی را انتخاب کنیم که از جنس کشتی باشد.. با توافق همدیگر.. سعید خوشبخت را انتخاب کردیم چرا که هم کارمند وزارت ورزش بود و هم پیشکسوت کشتی با این حساب ایشان به عنوان سرپرست معرفی شد تا مجمع را آماده انتخابات کند.. ولی متاسفانه آقای خوشبخت دست به تغییرات اساسی در راس هیات استان زده بطوری که یکسری از کمیته ها و مسولین هیات ها را برکنار و نفرات جدید را معرفی کرده است حال در بین اهالی کشتی استان این جابجایی ها شائبه ایجاد کرده که خدای نکرده آقای خوشبخت قصد حمایت یکجانبه از کاندیدایی را دارد. اینکه مشاوران ایشان آدرس غلط به وی می دهند.. در ادامه محمدزاده گفت در هرصورت فضای انتخابات هیات کشتی استان توسط سرپرست هیات آقای سعید خوشبخت وارد حاشیه بدی شده خدا عاقبت کشتی استان را ختم بخیر کند.وی اضافه کرد؛. باور کنید تمامی پیشکسوتان و قهرمانان سابق کنار گذاشته شده همه از این روند مدیریت خوشبخت ناراحت هستند.. و عجیب اینکه هنوز تغییرات ادامه دارد و تازه شنیدم مدیر روابط عمومی کاربلد خودش را هم عوض کرده است.
به هرحال در آخر می خواهم از طریق رسانه شما به تمامی اهالی کشتی استان آذربایجان غربی به خصوص به مدیر کل محترم آقای ایراندوست عرض کنم که حاشیه را از کشتی استان دور کنند. چون ما عمر خودمان را صرف پیشرفت کشتی استان کرده ایم اجازه بدهند انتخابات هیات کشتی استان به دور از تنش و حاشیه و مهندسی برگزار شود. در ضمن این را می دانیم که روح آقای ایراندوست مدیرکل استان از این مسایل خبردار نیست ولی این آقا طوری صحبت می کند که همه فکر می کنند، نظر مدیرکل را دارد اعمال می کند. افتخار استان ما آقای ایراندوست است که از جنس کشتی بوده و هست و می دانیم اجازه نخواهد داد کشتی استان توسط فردی به حاشیه کشیده شود.