چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

ماحصل حضور وزیر ورزش در مجلس

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت: طبق قانون رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد نمی‌توانست به کارش ادامه دهد.

مجلس از توضیحات وزیر ورزش درباره تخلفات فدراسیون بیلیارد قانع نشد پژمانفر: رئیس فدراسیون نمی‌توانست به کارش ادامه دهد

نصرالله پژمانفر در خصوص جلسه کمیسیون اصل 90 با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و حواشی اخیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد، اظهار داشت: تخلفاتی برای رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد مطرح بود که براساس این مسائل 6 ماه تعلیق شد. از نظر قانون وقتی مدیری بیش از 3 ماه تعویق مدیریتی می شود و حق امضا ندارد، مدیریتش باید لغو شود.

وی ادامه داد: در این مورد رئیس فدراسیون برکنار نشد و جایگزینی هم برای او انتخاب نشد. این موضوع برخلاف قانون وزارت ورزش و جوانان بود. تخلف رخ داده را به وزارت ورزش اعلام کردیم، اما جواب قانع کننده‌ای نداشتند. ما موضوع را پیگیری خواهیم کرد و وزارت ورزش باید به صورت مکتوب این امر را به ما توضیح دهد، اما هنوز پاسخ مشخصی دریافت نکرده ایم. طبق قانون رئیس فدراسیون نمی توانست به کارش ادامه دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو فارس خاطرنشان کرد: ما با شخص وزیر ورزش صحبت کرده و مدت زمان پاسخگویی حدود 2 هفته است. در جلسه ای که با وزیر ورزش داشتیم سه موضوع واگذاری سرخابی ها، حواشی فدراسیون بولینگ و بیلیارد و مدیرانی که انفصال از خدمت گرفته بودند مطرح شد. در همان جلسه توضیحاتی گرفتیم و قرار شد توضیحات تکمیلی را به صورت مکتوب به ما گزارش دهند.