جمعه سی و یکم فروردین ماه

درخواست نامزد های انتخابات هیات والیبال استان هرمزگان

انتخابات رییسان شش هیات استانی از جمله استان هرمزگان در پیش است در این بین امابعد از برکنار رییس قبلی هیات استان هرمزگان کاندیدا های جدید با نوعی نگرانی به قضیه انتخابات می اندیشند و آنچه در پی می اید نمونه ای از این التهاب است و ما در البرز ورزشی آماده درج نظرات سرپرست کنونی و شخص مدیر کل هستیم که از قضا خود یک خانواده وایبالی است.

محضر مبارك مجمع محترم نمايندگان مردم استان هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي

با سلام و تحيت

توجه به مُرّ قانون و حسن نظارت بر دستگاه هاي اجرائي يكي از وظائف اصلي نمايندگان محترم است كه شوربختانه در بخش ورزش كمتر مشاهده شده و شاهد تخلفات گسترده و بی توجهی در انتخابات هیات هاي ورزشي در سطح استان هستيم.

بعد از بركناري غير قانوني آقاي الهامي از رياست هیات واليبال استان، مجمع نمايندگان در موضعي حمايتي از رفتار غير قانوني مدير كل ورزش و جوانان و فدراسيون واليبال ، بيانيه اي را صادر و توسط آقاي دكتر مرادي منتشر كه حتي مواضع مجمع نمايندگان هم تاكنون عملي نشده است.

بعد از گذشت ٧ ماه از دوره سرپرستي فردي كه به احتمال زیاد  كانديدای مورد حمايت مدير كل است افرادي را بعنوان اعضاي مجمع معرفي نموده كه از شاخص هاي قانوني مطابق اساسنامه هييت هاي ورزشي برخوردار نبوده و مورد اعتراض كانديداها و جامعه واليبال از جمله ما نامزدهای شرکت در انتخابات هستیم.

خانواده بزرگ واليبال هرمزگان بر حسب وظيفه ضمن اعتراض شديد نسبت به مهندسي انتخابات به نفع سرپرست هیات ، حضور غير قانوني سرپرست هیات بعنوان كانديدا و چينش غير قانوني اعضاي مجمع ، از جنابان عالي خواهشمند است ضمن پيگيري موضوع از طريق مراجع قانوني نسبت به لغو مجمع از سوي فدراسيون اقدام و از حضور سرپرست هیات بعنوان كانديدا جلوگيري و افرادي كه صلاحيت عضويت در مجمع را داشته جهت راي دادن انتخاب تا حق كانديداها ضايع نشده و در كمال عدالت و موازين قانوني انتخابات در زمان ديگري برگزار گردد.

از حمايتهايي كه در زمينه جلوگيري از اجحاف در حق كانديداها و رعايت اصل بيطرفي در حق جامعه واليبال استان انجام خواهيد داد سپاسگزاري مي نماييم.

کیوان سارانی نژاد، پوریا پور صادقی و روشنک احمدی کاندیدا های شرکت در انتخابات هیات والیبال هرمزگان