پنجشنبه نهم فروردین ماه

جلالی: جای فدراسیون بودم، بازی ها را برگزار می کردم

با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از مهمترین نگرانی های اهالی فوتبال این است که مسابقات لیگ برتر با شانزده تیم از سر گرفته می شود یا خیر. یکی از تیم هایی که گفته می شد اعضایشان به ویروس کرونا مبتلا شده اند تیم گل گهر بود. با مجید جلالی هم صحبت شده ایم که می خوانید.

برگزاری ادامه مسابقات لیگ چطور، موافق هستید؟

اگر من جای فدراسیون فوتبال بودم بازی های لیگ را برگزار می کردم. تیم ها هزینه های گزافی را متحمل شده اند و برنامه ریزی های خاص خودشان را داشته اند، از تیم های بالانشین گرفته تا قعر جدول فرقی نمی کند همه برای اهداف خود جنگیدند و نهایت تلاش خود را کردند. وقفه ایجاد شده باشگاه ها را متضرر ساخت و باعث شد اعضای تیم از تمرینات و آمادگی مطلوب به دور باشد به همین خاطر کار برای تمام تیم ها دشوار است. علی ایحال معتقدم باید هرطوری شده با این مساله کنار آمد و به تصمیم فدراسیون احترام گذاشت تا لیگ به خط پایان برسد.

از انصراف چهار تیم لیگ برتری باخبرید؟

بله، اما منظور این کار آنها را نمی فهمم.

احتمال برکناری گل گهر از ادامه مسابقات وجود دارد؟

خیر، با توجه به جلسه ای که با فدراسیون پزشکی داشتیم و هماهنگی های لازمی که صورت گرفت، تمرینات تیم را شروع کرده ایم و برای رقابت لیگ آماده می شویم.

پیش از آغاز لیگ بازی تدارکاتی نخواهید داشت؟

دو الی سه بازی تدارکاتی در تهران برگزار خواهیم کرد تا با هماهنگی بیشتری گام به مسابقات لیگ بگذاریم. منتظر تصمیم نهایی مسئولان ذیربط هستیم تا تکلیف خودمان را بدانیم.

بازیکنان و کادر فنی مطالبات خودشان را دریافت کرده اند؟

باشگاه شصت و پنج درصد مبلغ قرارداد را به بازیکنان تیم پرداخت کرده است و از این بابت مشکلی نداریم.

گفت و گو از: حسن امامقلی