چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
در راه لیگ ملت های والیبال جهان

نادی: مجرد ویژگی های یک دفاع وسط مدرن را دارد

علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی از سنگ بنای حضور ایران را در لیگ جهانی پایه ریزی کرد او در سال 2013 در مسابقات انتخابی لیگ جهانی مقابل مصر و ژاپن بازی کرد و با پیروزی بر این دو تیم همراه دیگر ملی پوشان جواز حضور در لیگ جهانی را به دست آورد اما یکباره از فهرست تیم ملی حذف شد.

نادی در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: قرار بود که بعد از لیگ ملت ها آقای ولاسکو مرا مجددا به تیم ملی دعوت کند اما رفت که رفت ولی لیگ جهانی باعث شد پایبازیکنان ایرانی به محافل بین المللی کشیده شود و تجربه رویارویی را با تیم های بزرگ به دست آورد و قرارداد های میلیاردی به سراغ بازیکنان ما بیاید.

از آن تیم فقط سید موسوی، سعید معروف و امیر غفور باقی مانده است اما لیگ ملت های امسال میدان خوبی برای تجربه انگیزی جوان ها است چون هدف حضور پر قدرت در المپیک است ما باید از میدان دادن به جوان ها واحمه نداشته باشیم.

کاپیتان سابق تیم ملی درمورد بازیکنان جوان اعزامی به ریمینی ایتالیا گفت: چند بازیکن خوب در ترکیب داریم ولی در پست سرعتی علی اصغر مجرد تکنیک و استیل یک مدافع روی تور را به قدر کافی دارد از سرعت خوبی برخوردار است و در دفاع روی تور با چشمان باز عمل می کند در والیبال مدرن از سرعتی زن های درجه اول دفاع روی تور می خواهند و این ویژگی را مجرد دارد.

نادی درباره این روز های خود گفت: متاسفانه کرونا باعث شد که درب های سالن بسته شود و من نتوانم به تمریناتم ادامه بدهم می دانید که پارسال در لیگ یک بازی کردم و اکنون با داشتن کارت مربیگری بین المللی منتظر هستم تا شاید بتوان در کسوت مربی تجربیاتم را در اختیار جوان ها بگذارم.

گفت و گو: جمشید حمیدی