جمعه دهم فروردین ماه

غلامی: ملی پوشان ایران همیشه مرد روزهای سخت بوده‌اند

کاپیتان تیم ملی فوتسال معتقد است که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مرد روزهای سخت بوده و با کسب بهترین نتایج دل صدها ایرانی را شاد خواهند کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال یکی از چهره‌های نام آشنا فوتسال زنان هم با سایت رسمی فدراسیون درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی گفت وگوی کوتاهی داشت.

نسیمه غلامی گفت: ایرانی نشان داده که همیشه در هر شرایطی مخصوصا روزهای سخت، مرد عمل بوده و با بهترین عملکرد پرچم پر افتخار ایران را به اهتزاز درآورده است. این قسمتی از صحبتهای نیسمه غلامی، کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان ایران بود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص برگزاری رقابتهای مقدماتی به میزبانی بحرین هم گفت: بازیهای سختی را پیش رو داریم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران رخ دهد. با پیروزی، مردم ما دلشان شاد می شود و حالشان خوب. فوتبالیستهای ما نشان دادند در روزهای سخت، اتفاقات خوبی را  رقم می زنند و مرد روزهای سخت هستند.

وی هم چنین گفت: میزبانی به ناحق از ایران گرفته شد. اگرمیزبان بودیم شرایط خیلی بهتر بود. با تمام اتفاقات بدی که رخ داده و به ناحق میزبانی را از ما گرفتند اما ما می دانیم که بازیکنان تیم ملی، قطعا دست به کارهای بزرگ خواهند زد و توانایی موفقیت و عبور از این پیچ تاریخی را دارند. ایرانی‌ها معمولا در شرایط سخت همیشه به آن چیزی که خواسته‌اند، رسیده اند.

غلامی در پایان گفت: امیدوارم با پیروزی در بازیهای پیش رو و صعود به جام جهانی، دل مردم ایران شاد شود و به همه ثابت کنیم که ما برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.