پنجشنبه نهم فروردین ماه

اتفاق نادر و عجیب؛ حمل قاچاق با خودروی بازیکنان فوتبال

اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر در مسیر اصفهان به دلیل قاچاق کالا توقیف شد.

ایوب عسکری، مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندر ماهشهر اظهار کرد: از چند روز پیش برای سفر به اصفهان با اداره ورزش و جوانان و فرمانداری بندر ماهشهر برای این که یک دستگاه اتوبوس در اختیار تیم قرار دهند، مکاتباتی انجام دادیم که متاسفانه همکاری لازم صورت نگرفت و در نهایت خود ما یک دستگاه اتوبوس برای اعزام تیم مهیا کردیم.

 وی بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس از ترمینال بندر ماهشهر کرایه کردیم تا راهی اصفهان شویم اما متاسفانه در بین راه و در یکی از ایست بازرسی‌های شهرکرد، اتوبوس به دلیل حمل کالای قاچاق توقیف شد که پس از کشف و ضبط کالاها، راننده و تمامی اعضای تیم، ساعت ۳ بامداد روز سه‌شنبه (چهارم خردادماه) به پاسگاه منتقل شدند.

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندر ماهشهر در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: تمامی اعضای تیم ما از نیمه شب تا ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه به مدت شش ساعت در پاسگاه بلاتکلیف بودند و مشخص نبود که چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها است. جالب است که دو راننده اتوبوس نیز قاچاق کالا را به گردن نمی‌گرفتند. البته در نهایت مشکل حل شد و بازیکنان ما راهی اصفهان شدند.

وی خاطرنشان‌کرد: این تاخیر در اعزام تیم به اصفهان، روی روحیه تیمی که مقتدرانه از مرحله اول به مرحله نهایی لیگ دسته سه کشور صعود کرده است، تاثیر بدی دارد. ما در حال حاضر در گروه‌مان صدرنشین هستیم و یکی از مدعیان اصلی صعود محسوب می‌شویم. بازیکنان ما به خاطر اتفاقات پیش آمده استراحت نداشته‌اند و با این وضعیت نمی‌دانم چطور باید امروز چهارشنبه به مصاف رقیب‌مان برویم.

عسکری با اشاره به بی‌مهری نسبت به این تیم، گفت: تا این‌جای کار، باشگاه به صورت شخصی اداره شده و تمام هزینه‌های تیم را از جیب شخصی خودمان پرداخت کرده‌ایم و هیچ وقت هم نسبت به عدم حمایت مسئولان اعتراض و گله‌ای نداشته‌ایم اما مگر هزینه کرایه اتوبوس چقدر بود که مسئولان به ما کمک نکردند؟