جمعه دهم فروردین ماه
بازتاب شکست کاپیتان تیم ملی بوکس در دبی

نهرودی: روزبهانی به کم کسی نباخت

در خبر ها آمده است که کاپیتان تیم ملی بوکس با قبول شکست مقابل بوکسور پرافتخار قزاقستانی از دور رقابت‌ها کنار رفت این در حالی بود که ورزش دوستان ایرانی منتظر پیروزی روزبهانی بودند. مشت زنی که سابقه ی حضور در بوکس حرفه ای را دارد.

در دومین روز این رقابتها احسان روزبهانی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل واسیلی لویت قهرمان پرآوازه قزاقستاتی قرار گرفت و در پایان سه راند مبارزه جذاب با نتیجه چهار بر یک شکست خورد.

در این دیدار احسان راند اول مبارزه را کنترل کرد و در راند دوم و سوم جنگ برابری با نایب قهرمان المپیک، نایب قهرمان جهان و قهرمان آسیا داشت اما در نهایت بوکسور قزاقستانی برنده این دیدار شد غلامحسین نهرودی کارشناس با تجربه بوکس در گفت و گو با البرز ورزشی در تشریح دلایل شکست کاپیتان تیم ملی ایران می گوید: روزبهانی بوکسوری قدرتمند و با تجربه  و بوکس بلد است وی با ناکوئت ساختن حریف کویتی در روز اول اختلاف سطح خود را به رخ کشید اما در پیکار با حریف قزاق که عناوین جهانی دارد باید بگویم که وی به کم کسی نباخته است  چرا که واسیلی لویت به احتمال زیاد قهرمان این وزن خواهد شد البته این را هم بگویم که سطح بوکس قراقستان به مراطب از ورزش کشور ما بالا تر است و کما آنکه در گذشته نیز روزبهانی چندبار در سطح بوکسور های قزاقستانی متوقف شده بود

ترکیب تیم ملی بوکس در این رقابت‌ها به قرار زیر است:

وزن ۵۲ کیلوگرم: امید احمدی‌صفا

وزن ۶۰ کیلوگرم: دانیال شه‌بخش

وزن ۶۴ کیلوگرم: اشکان رضایی

وزن ۶۹ کیلوگرم: مسلم مقصودی

وزن ۷۵ کیلوگرم: سید شاهین موسوی

وزن ۸۱ کیلوگرم: میثم قشلاقی

وزن ۹۱ کیلوگرم: احسان روزبهانی

وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم: پوریا امیری

هدایت تیم ملی بوکس ایران بر عهده علیرضا استکی است.

نویسنده: عباس اسماعیلی