جمعه سی و یکم فروردین ماه
وزن نیمکت تیم ملی سنگین است

جلالی: تیم بسیار امیدوار کننده ای داریم

کارشناس فوتبال می گوید فدراسیون فوتبال تمام سعی و تلاش خود را برای حضور موفق و پرقدرتمند تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی گذاشته است.

جلالی با اشاره به مشکلاتی عدیده ای که فدراسیون فوتبال دارد، گفت: با توجه به مشکلات ریز و درشتی که فدراسیون فوتبال در حال حاضر با آن درگیر است، یک نکته خیلی امیدوارکننده است و آن این است که فدراسیون فوتبال تمام سعی و تلاش خود را برای حضور موفق و پرقدرتمند تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی گذاشته است.

وی در ادامه در خصوص اسامی دعوت شده به مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار داشت: لیست اسامی بازیکنانی که از سوی اسکوچیچ به این مسابقات دعوت شده است از بهترین بازیکنان شاغل در لیگ های داخل و خارج از کشور است. بازیکنانی که در این فهرست هستند از نظر ذهنی قوی و بسیار باتجربه هستند. به جرات می گویم که حداقل 20 بازیکن تجربه بین المللی در مسابقات آسیایی و جهانی را دارند. تیم بسیار امیدوار کننده ای داریم.

کارشناس فوتبال با اشاره به بازی های پیشرو و توانایی بالایی بازیکنان در این 4 دیدار گفت: بازیکنان ما از نظر قدرتی و فنی نسبت به حریفان بالاتر و توانمند هستند و اگر از ظرفیت های که بازیکنان دارند به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، تیم های مثل کامبوج، هنگ کنگ، عراق و بحرین را می توانیم به راحتی شکست دهیم و صعود به جام جهانی دور از دسترس نیست. بشرطی که بازی ازحالت منصفانه آن خارج نشود. وزن نیمکت تیم ملی سنگین است.

جلالی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی اظهار داشت: هیچکس نمی‌تواند در این زمینه یک نظر کارشناسی بدهد اما همه ابراز امیدواری می‌کنند که دلگرم کننده باشد وگرنه شما اگر بخواهید تحلیل درست و حسابی داشته باشید، چیزی مشخص نیست اما من هم به عنوان یک ایرانی امیدوارم که کادرفنی و بازیکنان تیم ملی کشورم موفق باشند و شاهد حضور آنها در جام جهانی باشیم.